لوگو امرداد

بسته‌های بهداشتی پیشکشی موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد

یسنا کویر یزدموسسه‌ی مهرآوران یسنا کویر یزد در راستای کنترل بیماری و کاهش همه‌گیری ویروس کرونا به هرخانواده زرتشتی استان یزد یک بسته بهداشتی همراه با توصیه‌های بهداشتی پیشکش می‌‌دهد.
با اوج‌گیری گسترش کرونا و درگیری که برای مبتلایان پیش می‌آید، موسسه‌ی مهرآوران یسنا کویر یزد در راستای یاری به کادر درمان و کنترل بیماری برآن شد تا بسته‌های بهداشتی در میان خانواده‌های زرتشتی در استان یزد پخش کند. شاهرخ باستانی، مدیر موسسه با آرزوی تندرستی برای همه‌ی مردم جهان در این باره گفت: برای تشویق همکیشان به استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به هرخانواده‌ی زرتشتی استان یزد یک بسته بهداشتی همراه با توصیه‌های بهداشتی پیشکش می‌شود و از همه‌ی همکیشان خواستاریم تا یاری کنند این ویروس کنترل شود و ساکنین این کره خاکی نجات پیدا کرده به آرامش برسند.

موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد، با آرمان ایجاد مرکز سالمندان روزانه، آموزش، ایجاد مرکزمشاوره روانشناسی، حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست، ویزیت در منزل، حمایت از سالمندان، حمایت از جوانان در معرض خطر با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی و شماره ثبتی 1599 در تاریخ چهارم مهرماه 1396 خورشیدی آغاز به کار کرده است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-03