لوگو امرداد
اجرای هنرمندان زرتشتی به خجستگی مهرگان

گفت‌وگو با کارگردان نمایش «پسرک بی‌نظم و کت دگمه قرمزی‌اش»

پوستر نمایش پسرک بی‌نظم و کت دگمه قرمزی‌اش«پسرک بی‌نظم و کت دگمه قرمزی‌اش» نام نمایش شاد و موزیکالی است که به خجستگی جشن مهرگان، در روزهای پایانی این هفته از سوی هنرمندان زرتشتی اجرا می‌شود.

نسرین خنجری، نویسنده و کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با «امرداد» درباره‌ی این نمایش گفت: «داستان این نمایش درباره‌ی کودکی است که زندگی به هم‌ریخته‌ای دارد و در جست‌وجوی دگمه‌ی کتش، رخ‌دادهایی برایش روی می‌دهد که می‌تواند برای کودکان آموزنده باشد.»

وی با گفتن این‌که همه‌ی بازیگران این نمایش، نوجوانان ۱۰، ۱۱ ساله‌ی زرتشتی هستند افزود: «تمرین برای این نمایش از خوردادماه امسال آغاز شد و گروه از یک ماه پیش تاکنون آماده‌ی اجرا هستند، اما دست نگه داشتیم تا به خجستگی جشن مهرگان این نمایش را اجرا کنیم.»

محل برگزاری نمایش «پسرک بی‌نظم و کت دگمه قرمزی‌اش»، خانه‌ی فرهنگ و هنر زرتشتیان واقع در خیابان نجات‌اللهی (ویلا)، بین سمیه و طالقانی، شماره‌ی ۳ است. این نمایش چهارشنبه، هفتم مهرماه در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه و هشتم و نهم مهرماه در دو سانس، در ساعت ۱۹ و ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برای دوست‌داران اجرا می‌شود.

دوست‌داران برای تهیه‌ی بلیت این نمایش می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به خانه‌ی فرهنگ و هنر زرتشتیان بروند یا با تماس تلفنی با شماره‌ی ۸۸۹۴۵۴۸۰ بلیت را رزرو کرده و ظرف ۲۴ ساعت برای دریافت آن به صورت حضوری اقدام کنند. گفتنی است بهای بلیت این نمایش ۱۰ هزار تومان است و برای کسانی که بیشتر از ۱۰ بلیت خریداری کنند، هر بلیت هشت هزار تومان خواهد بود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04