لوگو امرداد
هم‌زمان با سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵

آغاز هشتاد سالگی دبیرستان انوشیروان

سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ در دبیرستان دخترانه‌ی انوشیروان هم‌زمان با هشتادمین سالگرد بنیان‌گذاری این آموزشگاه و با باشندگی نایب‌رییس شورای شهر پایتخت، مسوولان هازمان زرتشتی و مسوولان آموزش و پرورش در سومین روز از مهرماه آغاز شد.

دبیرستان انوشیروان‌جی تاتا (وابسته به انجمن زرتشتیان تهران) در نخستین روز از سال تحصیلی جدید میزبان سردار مرتضی طلایی نایب‌رییس شورای شهر تهران، اسفندیار اختیاری نماینده‌ی زرتشتیان در مجلس، سلیمان‌پور معاون پژوهش و فناوری آموزش و پرورش منطقه‌ی ۶، پشنگ‌پور رییس هیات امنای دبیرستان نرجس و رستم خسرویانی فرنشین(:رییس) و کامبیز میزانیان هموند هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران بود.

امسال هشتادمین سال پایه‌گذاری دبیرستان انوشیروان است و از همین‌رو سلماسی، از قدیمی‌ترین دانش‌آموزان این آموزشگاه دعوت شده بود تا در نخستین روز از سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان سخنرانی کند. 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

1415

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

فرتورها از سوده حاجی کرم است.

1362

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. عکس سوم نشان می دهد که دانشگاه امیرکبیر قوانین سازمان میراث فرهنگی را زی پا گذاشته و نباید ساختمان این دانشگاه بلندتر از ساختمانی که ثبت میراث فرهنگی هست،‌باشد. به امید رسیدگی به این تخلف دانشگاه امیرکبیر

  2. انوشیروان دادگری که این همه بانوی فرهیخته و تحصیلکرده به جامعه داد کارش به اینجا رسیده است. مدرسه که فقط در و دیوار نیست و اعتبارش مهم است. خوشحالم که فیروزبهرام دارد به اعتبار گذشته بر می گردد و قبولی های کنکور امسال خود گواه این مسئله هستند. امیدوارم روزی انوشیروان دادگر هم به جایی که شایسته هست برگردد و اعتبار گذشته اش را بدست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30