آتش جشن سده در دبستان گیو فروزان شد (۲)

 جشن سده با تلاش دانش‌آموزان زرتشتی دبستان گیو و انجمن زرتشتیان تهران پنجشنبه پنجم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ خورشیدی در این مدرسه برگزار شد.

برنامه‌ی برپایی آتش از ساعت ۱۸ با همکاری موبدان و دانش‌آموزان به اجرا در آمد.

رستم خسرویانی، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران

لیلا امجدی، مدیر دبستان گیو

موبد اردشیر بهمردی

کامبیز میزانیان، فرنشین انجمن اولیا و مربیان دبستان گیو و هموند کمیسیون فرهنگی انجمن زرتشتیان تهران

 

از راست: بابک سلامتی سردبیر هفته‌نامه امرداد

راست: موبد کورش بلندی

فرتور از زینب مهدوی است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *