لوگو امرداد

بهروز ماوندادی کارمند انجمن زرتشتیان تهران درگذشت

بهروز ماوندادیبهروز سهراب ماوندادی، کارمند انجمن زرتشتیان تهران، مسوول پذیرش پذیرشگاه پارسایی در سن 56 سالگی چشم از جهان هستی فرو بست.

روانشاد بهروز ماوندادی از خدمتگزاران دلسوز و نیک‌اندیش هازمان زرتشتی، روز امرداد امشاسپند و اسفندماه گاهشمار مزدیسنی برابر با یکم اسفندماه 1399 خورشیدی درگذشت. وی از خوردادماه سال 1382 خورشیدی به استخدام انجمن زرتشتیان تهران در آمد و در پذیرشگاه پارسایی در سمت مسوول پذیرش مسافران همکیش تا زمان بازنشستگی به ارایه خدمات پرداخت. با نیک‌اندیشی در کارهای اجرایی بازسازی و نگهداری پذیرشگاه همکاری می‌کرد. در برگزاری آیین‌ها در هر یک از مجموعه‌های زیرپوشش انجمن زرتشتیان تهران می‌کوشید. وی پیش از این که در سمت مسوول پذیرشگاه پارسایی مشغول به کار شود به عنوان کارمند اداره برق در توانیر خدمت می‌کرده و در کنار آن در سازمان پذیرایی انجمن زرتشتیان تهران نیز در خدمت جامعه زرتشتی بوده است.

بهروز ماوندادی فرزند روانشاد راحت و سهراب سال 1343 خورشیدی در تهران چشم به جهان گشود. سال 1368 با ماهرخ خسرویانی پیوند همسری بست. دو دختر آنان به نام‌های نیلوفر و دیناز ازدواج کرده‌اند. نریمان بومانجی و آرمین افشاری دامادهای خانواده، و نوه‌ها به نام‌های نادیا، نلیا، نیواد و رادین هستند.

هفته‌نامه امرداد درگذشت بهشتی‌روان بهروز سهراب ماوندادی را آرامش‌باد گفته و برای آن انوشه‌روان، گروسمان‌نشینی و برای بازماندگان دیرزیوی و شکیبایی آرزومند است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

16 پاسخ

  1. روانش در سرای نور و سرود در آرامش باشد.
    برای بازماندگان نیز شکیبایی آرمان دارم.

  2. به فروهر پاك همه درگذشتگان پارسا درود باد.
    به روان پاك، زنده ياد بهروز ماوندادي درود باد.
    زنده ياد بهروز ماوندادي، اين بلند همت و خادم هازمان زرتشتي، به غير از وظايف و مسئوليت هاي عنوان شده، هميار و ياريگر هيئت مديره هاي وقت سازمان فروهر از سال 1386 تا 1397 در برنامه هاي تابستاني آدينه هاي كوشك ورجاوند بود، و تا زماني كه ميتوانست و در توانش بود به اين همت بلند ادامه داد، بيش از 10 سال به طور پيوسته، ياريگر و مسئول انتظامات و نظارت بر آمد و شد همكيشان به كوشك ورجاوند بود و از ساعت 6 بامداد تا 12 شب بدون خستگي و با دقت بسيار اين وظيفه سنگين را براي آرامش و آسودگي خانواده هاي زرتشتي بر عهده داشت و به معناي واقعي، جامعه خودشو دوست داشت و به آن عشق ميورزيد.
    روانش شاد و بهشت بهره اش باد. ?
    به خانواده گرامي ايشان و به ويژه همسراشان آرامش باد ميگويم و برايشان از اهورامزدا تندرستي و ديرزيوي آرزومندم.

  3. روانش در سرای نور مینوی و آرامش باد بر روح عزیزش

  4. درود بر روان پاک بهروز گرامی، این مرد نمونه . روانش در سرای نور و سرود ، و برای بازماندگان آرامشباد آرمان دارم .

  5. روانشان شاد و یادشان گرامی باد. ایشان یکی از نیکانی بود که برای جامعه ما خدمت و کوشش بسیاری نمود. خاطرات و یادشان تا به ابد جاویدان باد. برای همسر و فرزندانش صبر را از درگاه اهورامزدا خواستارم.

  6. مردمدار بود ، نیکی را برای نیکی انجام میداد . … گروسمان نشین است . یاد و خاطره اش همیشه گرامی است .خیلی زود از پیش ما رفت ، ارامش باد برای بازماندگان زنده روان را از اهورامزدا خواستارم

  7. روانش به مینو شاد باد. برای خانواده صبر و شکیبایی آرزومندیم.

  8. از اهورامزدا برای بهروز شادی روان و برای خانواده صبر و شکیبایی خواستاریم.

  9. درگذشت بهروز ماوندادی را به خانواده‌ آرامش باد می‌گویم. روانش شاد باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05