کلاس‌های فوق‌برنامه‌ی دبستان مارکار آغاز شد

کلاس‌های فوق برنامه در دبستان دخترانه‌ی مارکار یزد آغاز شد.

کلاس‌های تقویتی این آموزشگاه زرتشتی در سال تحصیلی 97-1396، پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه تشکیل شد.

به گفته‌ی مینا خاوریان، مدیر دبستان مارکار، انجمن زرتشتیان یزد پرداخت نیمی از هزینه‌های این کلاس‌های آموزشی را بر دوش گرفته است.

فرتور از دبستان مارکار است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *