لوگو امرداد

سپنتا نیکنام، نامزد شورای شهر تهران رد صلاحیت شد

unnamedسپنتا نیکنام، هموند زرتشتی دو دوره شورای شهر یزد، داوطلب نمایندگی ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران رد صلاحیت شد.

سپنتا نیکنام در گفت‌وگو با امرداد، با تایید خبر رد صلاحیت خود در انتخابات شورای شهر تهران، گفت نسبت به نظریه‌ی عدم‌صلاحیت اعتراض خواهد کرد.

سپنتا نیکنام، فرنشین انجمن زرتشتیان یزد، از هموندان شورای اسلامی شهر یزد و رییس کمیسیون خدمات شهری این شورا است. نیکنام نخستین بار در سال ۱۳۹۲ به عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یزد انتخاب شد. در سال ۱۳۹۶، او با ۲۲ هزار رای به عنوان نفر چهارم، بار دیگر به عضویت در این شورا انتخاب شد. وی تنها عضو زرتشتی این شوراست.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

17 پاسخ

  1. اشتباه بزرگ استراتژيك در ثبت نام شورا در حوزه تهران. اميد كه اين اشتباه را در مورد انتخابات مجلس تكرار نكند. مسئوليت انجمن زرتشتيان يزد بسيار بزرگ و حساس است و مورد نياز جامعه زرتشتي.

  2. امیدوارم به اعتراض رسیدگی شود و نظریه رد صلاحیت به تایید صلاحیت تغییر کند آقای نیکنام در دوران خدمتشون شایستگی خود را به اثبات رساندند

  3. بسیار خوب و نیک. باید به فال نیک گرفت. صندلی اجرایی در تهران با یزد قابل مقایسه نیست. امید که در جایگاه مورد نیاز هازمان زرتشتی خدمت خود را ادامه دهند.

  4. شورای شهر تهران جای آدم های درست و نیک نیست. باید شاخصه های گرگ و بی دانشی داشته باشی و کار نکن باشی تا تایید صلاحیت بشی. همه اینو می‌دانند

  5. مساله سازی دین و مذهب که از دوره پیش حل شد این بار چه بهانه تراشی را علم کردند لطفا دلیل رد صلاحیت را اعلام بفرمایید

  6. شایسته سالاری پنهان در بازی سیاست. در شورای شهر یزد هم رد صلاحیت می شد همانگونه که تعداد زیادی رد صلاحیت شدن کنارگذاشتن سیاسی هست. آقای نیکنام به فال نیک بگیرید وقت و دانش خود را برای اشخاصی صرف کنید که قدردان حضور شما باشند

  7. مساله دین و مذهب که از دوره پیش حل شد این بار چه بهانه تراشی را علم کردند لطفا دلیل رد صلاحیت را اعلام بفرمایید

  8. با درود و روز بخیر خدمت دست اندرکاران خبر نامه امرداد مخصوصا دوست عزیز آقای بابک سلامتی به نظرم بیشترین احتمال رد صلاحیت ایشون بخاطر زرتشتی بودن ایشون می‌تونه باشه و بعد هم خوشنامی ایشون و درست کاری …….. برای ایشون تندرستی و پیروزی و سربلندی آرزومندم.

    1. آقای ترکی. همه موضوعات را به زرتشتی بودن ربط ندهیم و احساسات دینی را تحریک نکنیم. دوره قبل آقای بابک کاندیدای شورای شهر تهران شد و تایید صلاحیت گردید.

  9. سفید رئیس اصلاح طلب شورای شهر یزد: تا جایی که اطلاع دارم تمام اعضای شورا که گرایش متفاوتی داشتند رد صلاحیت شدند

    ?️ غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد در صحن علنی شورا:

    ?️ متاسفم که امروز که در آستانه روز شورا هستیم اعلام کنم که اتفاق بسیار نامناسبی در کشور صورت گرفته و محدودیت‌هایی برای حضور افراد در شوراها قائل شده اند.

    ?️ این رقابت به چه معناست اینکه حذف افراد است تمام کسانی که به نحوی حرف دیگری داشتند و طور دیگری صحبت می‌کردند حذف شدند و کسانی که همراه بودند تایید شدند.

    ?️ این چه واگذاری کار به دست مردم است و چه طور همراهی مردم با انقلاب است؟ شعار حذف حذف تا وحدت تا یکسان‌سازی تا پیروزی کار نادرستی است هرکس شعار تفرقه دهد و اجازه ندهد کسانی که دوست دارن نظام و رهبری هستند به میدان بیایند به نظام خدمت نکرده است.

    ?️ نمی توان با حربه و ابزار حذف انقلاب را تقویت کرد. این روند اشتباهی است و یک دستی و یک دلی ایجاد نمی‌شود و باعث تفرقه و بدتر شدن اوضاع می شود.

    ?️ تا جایی که از اخبار رسمی و غیررسمی خبر دارم #همه کسانی که گرایش متفاوت داشتند #رد_صلاحیت شدند و انتخاباتی با افراد از قبل مشخص قرار است برگزار شود.

  10. چه كساني به شما توصيه كردن كه به تهران تشريف بياريد و در شوراي شهر تهران نام نويسي كنيد؟؟
    پاسخ آن دوستان دانا و نيك خرد به اين رويداد چيست؟؟ براي ما هم توضيح دهيد جناب نيكنام !

    1. همکیش گرامی اتفاقا دوستان دانا و نیک خرد ایشان سفارش درستی کردند. همگی به خوبی میدانستند که این رویداد به وقوع نمی پیوندد. حال که به اجبار کنار گذاشته می شوند پس بهتر که در لیست تهران پایتخت کنار بروند.

      1. چقدر شما آگاهيد گلبانو
        جامعه را آگاه سازيد تا همگان بدانند، اين همه نماينده تلاش كرد سري پيش، چه شد ؟؟
        ما اگر نخواهيم بچه هايمان درگير سياست و سياستمندي شوند چه بايد بكنيم! ما نميخواهيم بچه هايمان خلق و خوي سياسي پيدا كنند، ما جامعه آرام و بدون تنش ميخواهيم!
        همه در راستي، انديشه و گفتار و كردارنيك به همنوع خدمت كنند. از كي جامعه ما به اينگونه شد!
        شما ميدانيد !؟

  11. ذره ذره زندگی ما به سیاست آلوده شده از مایحتاج روزانه تا کسب و کار از خواب و یا بیداری. ما که در صحن سیاسی نیستیم در حاشیه هستیم می دانستیم امکان تایید صلاحیت نیست. رد صلاحیت چه برای شورا یزد و حال برای تهران با جای شک کمتر از ممیز درصد قابل پیش بینی بود. اینگونه آقای نیکنام نام نیک خودشان را در یادها ثبت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07