لوگو امرداد
در امرداد 440 چاپ شد

پیروان ادیان توحیدی با افتخار اکثریت فرهنگ ایران هستند

photo 2021 06 05 «پیش از اینکه درباره‌ی فرهنگ، قلم به‌دستان و کسانی که برای ایرا ن‌زمین و فرهنگ آن می‌نویسند سخن بگوییم، چند روزی بیشتر از روز بزرگداشت فردوسی نگذشته از بزرگمرد فرهنگ ایرا ن‌زمین فردوسی پاکزاد یادی کنیم که اگر ما امروز به فارسی گفت‌وگو می‌کنیم دستاورد کوشش این ابرمرد تاریخ ایران است.

کسانی که با قلم خود فرهنگ را زنده نگاه داشته و مواردی را به دوستداران خواندن کتاب و نشریه یادآور می‌شوند، کاری ارزشمند انجام می‌دهند. امروز گستره‌ی فرهنگ ایران‌زمین فراتر از مرزهای کنونی است و حتا گسترده‌تر از مرزهای 13 کشوری است که نوروز باستانی را به عنوان فرهنگ ایران پاس می‌دارند.  فرهنگ ایران فرهنگ انسا ن‌مدار و فرهنگ اخلا ق‌مدار است. در هر جای جهان نشان از این فرهنگ دیده می‌شود. بخشی از مهمترین ستون این فرهنگ نویسندگان هستند. کسانی که قلم می‌زنند و با بزرگ‌منشی نکاتی را یادآور می‌شوند. تخصیص بودجه برای کار فرهنگی، چاپ کتاب و یا نشریه، هزینه کردن نیست، سرمایه‌گذاری برای فرهنگ است. به این موضوع به دور از شعار باید نگاه کرد».

سخنان بالا را دکتر اسفندیار اختیاری، نماینده‌ی زرتشتیان در مجلس، 27 اردیبهشت‌ماه 1400 خورشیدی در آیین نکوداشت نویسندگان، ناشران و مدافعان سلامت پیرو ادیان توحیدی بازگو کرد. متن کامل این گزارش را در رویه‌ی هفتم (زرتشتیان) شماره‌ی 440 امرداد بخوانید.

امرداد شماره‌ی 440 با عنوان «انقراض حیات‌وحش ایران!» از ‌‌دوشنبه 10 خوردادماه 1400 خورشیدی، در روزنامه‌فروشی‌ها و نمایندگی‌های امرداد در دسترس خوانندگان است.

خوانندگان می‌توانند برای دسترسی به هفته‌نامه‌ی امرداد افزون‌بر نمایندگی‌ها و روزنامه‌فروشی‌ها از راه‌های زیر نیز بهره ببرند.

فروش اینترنتی هفته‌نامه امرداد شماره‌ی 440

اشتراک ایمیلی هفته‌نامه امرداد

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06