لوگو امرداد

آغاز نام‌نویسی در کمپ آن؛ اردوی مجازی نوجوانان زرتشتی

photo 2021 06 08 11 44 53امسال، کانون دانشجویان زرتشتی اردوی دانش‌آموزی را به شیوه‌ی مجازی و با نام «کمپ آن» برگزار می‌کند.

«کمپ آن» اردوی مجازی پرورش و آموزش نوجوانان، اردویی آموزشی، دینی، فرهنگی و تفریحی برای نوجوانان گروه سنی ۱۷ و ۱۸ سال است. این برنامه در تاریخ ۱۸ تا ۲۲ امردادماه ۱۴۰۰ به شیوه‌ی مجازی برگزار می‌شود.

از تاریخ ۱۸ تا 25 خورداد‌ماه همه نوجوانان ۱۷ و ۱۸ ساله که تا به حال در اردوی دانش‌آموزان زرتشتی سراسر کشور شرکت نکرده‌اند می‌توانند از راه سامانه‌ی ثبت‌نام کمپ آن نام‌نویسی در اردو را انجام دهند.

چنانچه شرایط سال آینده برای برگزاری اردوی حضوری فراهم شود دانش‌‌آموزان 17 ساله که امسال در اردوی مجازی «کمپ آن» نام‌نویسی می‌کنند، مانعی برای شرکت آنان در اردوی دانش‌آموزان زرتشتی سراسر کشور به صورت حضوری در سال آینده نیست.

برای دریافت آگاهی بیشتر می‌توانید با شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی kdz_id@ در پیوند باشید.

کانون دانشجویان زرتشتی چهل‌و‌یک سال اردو‌ی دانش‌آموزان زرتشتی سراسر کشور را با آرمان افزایش روابط عمومی، بالا بردن آگاهی علمی، فرهنگی، ورزشی، فنی و هنری، ایجاد روحیه‌ی اجتماعی، افزایش حس مسولیت‌پذیری و آموزش نظم و کار تیمی برگزار کرده است. چهل‌ویکمین اردوی دانش‌آموزی تابستان 1398 به گونه حضوری به مدت یک‌هفته در همایشگاه مارکار تهرانپارس برگزار شد. با ادامه‌ یافتن همه‌گیری ویروس کرونا برای دومین سال پیاپی، برگزاری اردو‌ی دانش‌آموزان زرتشتی سراسر کشور در همایشگاه مارکار تهرانپارس امکان‌پذیر نیست.

فراخوان کمپ آن

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05