لوگو امرداد
کرونا هم مانع رکوردشکنی نشد

ثبت رکورد جمع‌آوری 70 هزار درِ بطری از سوی جوان شیرازی

مهتاب گشتاسبی، جوان زرتشتی شیرازی رکورد پیشین خود در جمع‌آوری 55 هزار درِ بطری را پس از 27 ماه و این‌بار با دادن 70 هزار در بطری به پویش مهرپروران سبز ، افزایش داد.
مهتاب گشتاسبی، در سال 1397 با جمع‌آوری 55 هزار درِ بطری و دادن آن به پویش(:کمپین) مهرپروران سبز رکورد را به ثبت رساند. پس از 27 ماه این‌بار با دادن70 هزار در بطری به پویش یادشده، ثبت رکورد کرد.
مهتاب گشتاسبی در هنگام ثبت رسمی رکوردش گفت : «یقین دارم روح روانشاد افلاتون سهرابی فرنشین پیشین انجمن زرتشتیان شیراز که همه ساله با باشندگی خود در زمان ثبت رکورد به تلاشم ارزشی دوچندان می‌بخشید، امروز هم همراهمان بود و رکورد جدیدم را با تمام وجود تقدیم روح باعظمتش می‌کنم».
وی هفتاد هزار در بطری جمع آوری شده را پسین یکشنبه 6 تیرماه با همراهی تعدادی از هموندان هیات‌رئیسه‌ی کمیسیون ورزش انجمن زرتشتیان شیراز به کافه کتاب شهرکاغذی به عنوان نماینده‌ی پویش مهرپروران سبز، تحویل داد.
گشتاسبی پیرامون پویش‌های گردآوری درهای پلاستیکی بطری نوشابه، دوغ و سایر نوشیدنی‌ها که با هدف نگاه‌داری از زیست‌بوم و گردآوری پسماند و بازگشت مواد ضایعاتی به چرخه تولید و انجام کاری نیک برای فراهم کردن هزینه ساخت ویلچر برای کودکان معلول و نیازمند راه‌اندازی شده‌اند، گفت: «این کار به شکل خودجوش و مردمی انجام شده و همه هم‌میهنان می‌توانند با گردآوری در بطری‌ها و دادن آن به پویش‌های ایجاد شده در این راستا و همچنین با آگاهی‌رسانی به دوستان و آشنایان خود، در این کار خداپسندانه شرکت کنند».
وی ادامه داد: «جنس درها از پلی‌اتیلن است که کارایی زیادی در صنعت پلاستیک دارد و کارخانه‌ها استقبال خوبی برای خرید این‌گونه مواد دارند. به ویژه که طی ماه‌های گذشته قیمت محصولات پلاستیکی افزایش چشم‌گیری داشته است. از زمانی که شنیدم پول‌های حاصل از فروش درها صرف خرید صندلی چرخ‌دار برای کودکان دارای معلولیت می‌شود، با همیاری زرتشتیان شیراز و حتا برخی از دوستان همکیش در یزد و کارمندان شرکت گلدیس کاشی اشکذر که سهم به سزایی در ثبت رکورد جدیدم دارند، عزمم را برای بالا بردن شمارِ درهای گردآوری شده جزم کردم و خوشحالم که در یک کار گروهی برای پنجمین مرتبه به این مهم دست یافتم».
این جوان شیرازی به ترتیب در سال‌های 94 ، 95 ، 96 ، 97 رکوردهای جمع آوری 10 هزار ، 25 هزار ، 45 هزار و 55 هزار درِ بطری را به ثبت رسانده بود.

1 18 2 15 3 15 4 16 5 15 6 15 7 13فرتورها از شهرام پوردهی است.
1719

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. درود ویژه من به مهتاب گشتاسبی دختر عموی نیک اندیش و نیک کردارم
    امیدوارم که همیشه دراین کارها پیشرو باشی و دعای خیر مددجویان همراهتان باشد .
    زحمت فراوانی کشیده اید
    روان روانشاد افلاطون سهرابی نیز شاد باد . گروثمان نشین باشند
    و درود بر انجمن زرتشتیان شیراز با همت بلندشان .
    شاد باشید

  2. چه کار زیبا و پسندیده ای، امید است که این بانوی جوان در زندگی به پیروزی و کامروایی روزافزون دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12