لوگو امرداد
کانون دانشجویان زرتشتی برگزار می‌کند

آموزش مجازی آمادگی کنکور دینی

Screenshot 7کانون دانشجویان زرتشتی از برگزاری دوره‌ی آمادگی کنکور دینی ویژه همه‌ی دانش‌آموزان پیرو ادیان توحیدی از سراسر کشور در فضای اسکای‌روم خبر داد.

در این دوره از آموزش دینی ویژه داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ مطالب کتاب‌های مشترک دهم، یازدهم، دوازدهم و کتاب‌های ویژه زرتشتیان، در ۱۵ جلسه‌ی فشرده، به طور کامل تدریس خواهد شد. با توجه به این‌که تنها ۳ جلسه‌ی پایانی کلاس‌ها مربوط به آموزش دینی زرتشتیان است، امکان نام‌نویسی و شرکت برای همه‌ی دانش‌آموزان اقلیت دینی در سراسر کشور فراهم خواهد بود.

نخستین جلسه‌ی آموزش برای دانش‌آموزان رایگان است تا داوطلبان پس از آشنایی با روند کلاس، چنانچه خواهان ادامه‌ی شرکت در کلاس‌ها هستند نام‌نویسی خود را نهایی کنند. هزینه‌ دوره و دیگر جزییات مربوطه نیز  به آگاهی دانش‌آموزان خواهد رسید.

برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی بوده و کلاس‌های برخط (:آنلاین) در ساختار اسکای‌روم کانون دانشجویان زرتشتی برگزار می‌‌شود. همچنین زمان برگزاری‌ کلاس‌ها نیز در حال حاضر، چهارشنبه‌ها ساعت ۱۷ اعلام شده است و این دوره از چهارشنبه، ششم امردادماه 1400 آغاز خواهد بود.

در صورت به حدنصاب رسیدن شمار دانش‌آموزان شرکت‌کننده این دوره‌ی آموزشی برگزار می‌شود و با توجه به محدودیت ظرفیت اسکای‌روم، اولویت با دانش‌آموزانی است که زودتر نام‌نویسی کنند.

برای نام‌نویسی اولیه و دریافت آگاهی بیشتر، با شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی (kdz_id@) ارتباط بگیرید.

کانون دانشجویان زرتشتی برای پنجمین بار است که دوره‌ی آموزش دینی ویژه داوطلبان کنکور برگزار می‌‌کند.

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05