لوگو امرداد
28 امردادماه برگزار می‌شود

مرحله پایانی میزگرد نقطه‌کور؛ درون‌گرایی تحکیم است یا تهدید؟

photo 2021 08 19 13 38 32کانون دانشجویان زرتشتی در راستای روند بیست‌وهشتمین همایش اوستاخوانی و گاتا‌شناسی مانتره، مرحله‌ی پایانی میزگرد نقطه‌کور را با عنوان (آیا درون‌گرایی قومی زرتشتیان باعث تحکیم جامعه می‌شود یا تهدید برای بقای آن است؟) برگزار می‌کند.

میزگرد نقطه‌کور با آرمان افزایش توانایی گفتمان و پرورش مناظره‌گر برای شکل‌گیری میزگردها، از میان دانشجویان زرتشتی، برگزار می‌شود. مرحله‌ی دوم و پایانی میزگرد پنج‌شنبه، ۲۸ امردادماه 1400 خورشیدی، ساعت 18:30 در فضای اسکای‌روم کانون دانشجویان زرتشتی برگزار می‌شود. همکیشان می‌توانند از نشانی https://www.skyroom.online/ch/shahryar79/noghte-koor این گفتاورد (:مناظره) را همراهی کنند.

کانون دانشجویان زرتشتی از همکیشان درخواست کرده تا برای گردآوری اطلاعات بیشتر در راستای شکل‌گیری این گفتاورد (:مناظره) در دیدگاه‌‌سنجی به نشانی زیر شرکت کنید و به پرسش‌ها پاسخ دهید. تا گروه‌های شرکت‌کننده در گفتاورد با بهره‌جویی از داده‌های آماری به‌دست آمده از این دیدگاه‌سنجی استدلال‌های خود را تقویت کنند.

نشانی دیدگاه‌سنجی مناظره نقطه‌کور:  https://survey.porsline.ir/s/Ptd1nDB

نخستین مرحله نقطه کور به صورت داخلی و میان ۴ گروه از هموندان کانون دانشجویان زرتشتی، با ۲ موضوع متفاوت برگزار شد که دو به دو با یکدیگر به گفتمان نشستند و دو گروه که بیشترین امتیاز را از میان نظرات مخاطبان به‌دست آورده بودند، در دومین مرحله‌ی نقطه کور باشنده هستند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04