لوگو امرداد

فراخوان نام‌نویسی میزگرد مانتره منتشر شد

photo 2021 08 23 09 55 48فراخوان نام‌نویسی میزگرد بیست و هشتمین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره (دومین دوره مجازی) با موضوع «هویت‌شناسی دین زرتشتی» منتشر شد.

کانون دانشجویان زرتشتی در راستای برگزاری بیست و هشتمین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره، برآن است تا میزگرد نقطه کور را با موضوع «هویت‌شناسی دین زرتشتی با رویکرد بررسی ارتباط میان فرهنگی بین فرهنگ ایرانی و فرهنگ زرتشتی» را در شهریورماه برگزار کند.

به دنبال جست‌وجوی هویت زرتشتی در سالیان گذشته، امسال با محوریت هویت فردی زرتشتیان، با بررسی مرز میان فرهنگ زرتشتی و فرهنگ ایرانی، تفاوت‌ها و شباهت‌های آنها، متمرکزتر از سال‌های پیش، به کندوکاو در این مساله پرداخته می‌شود.
هدف از انتخاب این موضوع، بررسی فرهنگ و هویت دینی و همچنین بررسی فرهنگ و هویت ملی افراد جامعه زرتشتی ایران و پیدا کردن ارتباط میان این دو فرهنگ و هویت در افراد جامعه زرتشتی ایران است.

با توجه به این رویکرد از موضوع محور مانتره 28 در میزگرد نقطه کور، در راستای بررسی پیوند میان فرهنگ‌های ایرانی و زرتشتی، از همه‌ی کارشناسان و افراد خبره در این زمینه‌ها دعوت شده است تا در این میزگرد شرکت کنند. در این رده موضوعی پژوهشی میان افراد هازمان زرتشتی ایران انجام خواهد شد و شرکت‌کنندگان با بهره‌گیری از اندیشه و نوآوری در یک نشست، نتایج پژوهش را بررسی کرده و به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشرو می‌پردازند.

رده سنی شرکت‌کنندگان این بخش بالای 28 سال (زادگان پس از یکم مهر ماه 1373) است و همچنین شرکت‌کنندگان می‌بایست دارای تحصیلات دانشگاهی باشند.

همکیشان می‎توانند از تاریخ ٣١ امردادماه تا دوم شهریورماه 1400 خورشیدی در این میزگرد نام‌نویسی کنند. برای نام‌نویسی در این رده، بایسته است، به پرسش‌های فراخوان پاسخ داده و همراه با اطلاعات فردی خود به شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی (kdz_id@) بفرستید.

فراخوان میزگرد مانتره28

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06