لوگو امرداد

نام‌نویسی آموزش برخط مهدکودک دکتر بهرام پرورش

WhatsApp Image 2021 08 28 at 09.35.00نام‌نویسی کلاس‌های مجازی مهدکودک دکتر بهرام پرورش با آموزش برخط (:آنلاین) در ساختار واتس‌اپ برای پاییز 1400 آغاز شد.

با پایداری همه‌گیری کرونا و مجازی شدن کلاس‌های مهد کودک پرورش، اینک با تجربه بیش از یکسال برگزاری کلاس برخط (:آنلاین)، آموزش در زمینه‌های نقاشی، داستان‌گویی، زبان، کار با کتاب آموزشی، آشپزی، کار با نمد و کاردستی با جاکورتا و کاغذرنگی برای نونهالان گروه سنی 3 تا 6 سال ارایه می‌شود. کلاس‌ها با آموزش برخط در ساختار واتس‌اپ برگزار خواهد شد.

در این کلاس‌های مجازی کودکان زرتشتی آسوده از بُعد مسافت از آموزش جدید با مربیان کارآزموده بهره می‌گیرند. با مناسب شدن شرایط بهداشتی همه‌گیری کرونا کودکان حضوری نیز پذیرش می‌شوند.

دوستداران برای دریافت آگاهی بیشتر و نام‌نویسی تا 20 شهریورماه می‌توانند با فرنوش نوشیروانی با شماره تماس ۰۹۳۵۱۴۲۱۴۸۱ هماهنگی کنند.

در آگهی‌نامه‌ای که از سوی مهدکودک دکتر بهرام پرورش منتشر شده درباره‌ی پیشینه‌ی فعالیت این نهاد آموزشی وابسته به انجمن زرتشتیان تهران آمده است:
مهدکودک دکتر بهرام پرورش از تیرماه سال ۶۴ فعالیت‌های خودرا آغاز کرده است. در دوران همه‌گیری کرونا از اسفندماه ۹۸ آموزش خودرا از راه آموزش آفلاین آغازکرد و امردادماه سال ۹۹ برای پیشرفت سطح آموزشی، آموزش آنلاین را از راه واتس‌اپ و اسکایپ با ۲۰ کودک آغاز کرد و کلاس‌های گوناگونی مانند کار با کتاب آموزشی مفاهیم علوم و ریاضی، زبان‌آموزی، نقاشی، زبان،کاردستی، داستان‌گویی، آشپزی و دینی را در برنامه‌ی خود قرار داد که در مهرماه سال ۹۹ با جذب بیش از ۵۰ کودک کلاس‌های خودرا ادامه داد. در تابستان سال ۱۴۰۰ نیز تجربه کلاس‌های گوناگون دیگر که شامل آموزش شطرنج، بازی تمرکز یادگیری، کلاس گروه کیفات، کار با نمد، جاگورتا و حرکات ریتمیک نیز افزوده شد و هم اکنون با تجربه بیش از یکسال برگزاری کلاس آنلاین برای سلامتی کودکان دلبندمان خانواده‌ها می‌توانند فارغ از بعد مسافت یک دنیای آموزش جدید را با مربیان باسابقه‌ی ما تجربه کنند. البته در صورت مناسب شدن شرایط کودکان را حضوری نیز پذیرش می‌کنیم. ولی اکنون کلاس‌ها به گونه‌ی مجازی برگزار می‌شود.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05