لوگو امرداد

بازگشت جنگل‌های آق‌مشهد ساری به سازمان جنگل‌ها

aghmashhadسرانجام پس از کشمکش‌ها بر سر مالکیت بخشی از جنگل‌های ساری، سند منطقه‌ی آق‌مشهد ساری به نام سازمان جنگل‌ها به نماینگی از دولت صادر شد و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در پیامی این دستاورد را به همه‌ی نگاهبانان و کنشگران منابع‌طبیعی شادباش گفت.

به گزارش ایسنا به‌گفته‌ی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، دکتر مسعود منصور پس از اینکه سند منطقه آق‌مشهد ساری به نام سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به نمایندگی دولت صادر شد در پیامی با پیگیری‌کنندگان موضوع، این موفقیت را به همه‌ی دلسوزان منابع طبیعی شادباش گفت.

در همین راستا میرصمد موسوی، مدیرکل دفتر ممیزی و حد نگاری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور درباره‌ی صدور سند مالکیت جنگل‌های آق‌مشهد ساری به نام سازمان جنگل‌ها به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران گفت: با پیگیری‌های مستمر سازمان و رسانه‌های گروهی و مطالبه افکار عمومی سرانجام  با رای دیوان عالی کشور جنگل آق‌مشهد ساری به انفال برگشت و سند آن به نام سازمان جنگل ها صادر شد.

وی گفت: با صدور این سند، ۶۵۵۴ هکتار از جنگل‌های هیرکانی آق‌مشهد که پیش از این با رای دیوان عالی کشور که حکم موقوفه بودن آن صادر شده بود سرانجام از وقف خارج شد و در زمره اموال عمومی کشور قرار گرفت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09