لوگو امرداد
سخنی با شیر دره‌ی هزاران شیر

دل‌هایمان با توست

ahmadmasoud 1روی سخن ما با توست. سخن من و همه‌ی آنانی که همچون من می‌اندیشند! آنگاه که با اسیران طالبان سخن می‌گویی، بزرگورانه و مهرجویانه… به سیاوش می‌مانی پاک و آشتی‌جو! آنگاه که کاشانه‌ی آسوده و نرم را وا می‌گذاری و سر و جان به میدان نبرد می‌بری، به رستم می‌مانی دلیر و نیرومند و جهان‌پهلوان! آنگاه که از هم‌رزمان در خون غلتیده بغض می‌کنی و باز از ایستادن تا پای جان سخن می‌گویی انگار کیخسرو زمانی! بزرگ و پاک و جاودانه! تو به بهرام نیز همانندی که در پی تازیانه‌ای جان بر سر نام می‌نهد! به بیژن می‌مانی؛ جوان و بزرگ‌زاده و نترس! به گودرز؛ خردمند و ازخودگذشته! به فردوسی، به شاهنامه، به ایران می‌مانی! تو خود ایرانشهری!

هنگامی که سخن به واژه می‌آید رها می‌شود، اما در سخن با تو واژه‌ها رها نمی‌شوند، باز می‌گردند و پژواک می‌یابند انگار که با کوه سخن می‌گویی. درستش هم همین است، برادر گرامی، همزبان ارجمند و ایرانشهری عزیز چرا که تو و هم‌رزمانت چون کوهید! هر اندازه تاریخ، شکوه و بزرگی ایستادگی شما را می‌نویسد و به آن سرفراز خواهد بود خاموشی و سکوت بدگوهران فرومایه‌ی جهان را نیز شرمگینانه گزارش می‌کند و دردمندانه چهره‌ی آنانی که با طالبان در پشت پرده، پیمان اهریمنی بستند یا سران آنها را پلشتانه در آغوش گرفتند را در یاد خود نگاه خواهد داشت، در این میانه ما نگرانیم، همزبانانت و هم‌تباران ایرانشهری‌ات… دل‌هایمان با تو و دیگر شیران دره‌ی پنجشیر می‌تپد و افسوس که آوای آن به گوش تو نمی‌رسد، چرا که دره‌ی هزاران‌شیر در محاصره‌ی شب تاریک به سر می‌برد. احمد مسعود عزیز دستان میلیون‌ها انسان با یادِ شما رو به سوی خدا به نیاز و نماز گشوده می‌شود. شاید شما صدای قلب ما را نشنوید اما این را بدانید که دل انسان‌های آزاده که از سیاهی سیاست به دور است با شماست! دل ایرانشهر با شما می‌تپد! پیروز باشید. ایدون باد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

10 پاسخ

  1. آفرین بر شما آقای بابک سلامتی: سردبیر محترم هفته نامه امرداد: گل گفتیدً واقعأ که دل میلیونها ایرانی با افغانیهای بیگناه و بی پشت و پناه است. تندرست باشید.

  2. رادمردان گاه میبازند و گاه میبرند، گاه زنده میمانند وگاه میمیرند اما جاودان برنده ی زمانه اند h-m

  3. دوباره‌ پژواک فریاد هل من ناصر الینصرنی در جهان طنين انداخته و خارج از هر دین و مذهب آزادگی انسان را به‌ رخ میکشد دوباره‌ سرداری تنها با یارانی اندک به‌ تنهایی وجود خود را سد راه تاريکی کرده‌، واقعا اگر آن روز بودیم چه میکردیم، امروز که هستیم چه می‌کنیم؟

  4. آفرین بر احمد مسعود که با یارانش در پدافند از کشورش سر بر آستان نهاده و آرمانش سربازی و جانفشانی در راه میهن و ایرانشهر است.
    اگرسربه سر تن به کشتن دهیم
    ازآن به که کشور به دشمن دهیم.ایدون باد

    1. درود بر جناب بابک سلامتی که با نوشتار شیوایشان درباره شیرمرد پنجشیر و همانند کردن احمد مسعود به سیاووش-کیخسرو-بیژن و جهان پهلوان شاهنامه(رستم دستان)مارا به یاد ایران بزرگ و فردوسی سترگ،نیز دیگر بزرگان و جنگاوران و دلیران این سرزمین انداختند. همیشه سرافراز و تندرست باشند.

  5. خدا پشت و پناهتان باد ای شیران دره شیران . ای پرچم داران کاوه و فریدون .
    درود بر شما که ضحاکان و زشت دلان و ناپاکان را از گاه پليدشان به زير خواهيد کشيد .
    ای شاهپور، نگرانتيم و هم نگران يارانت . تو براستی نماد «خشَترِمچا اهورائیا» ئي .
    از همکيشان می خواهم برای پيروزي اين مردان بزرگ، هر روز سه بار ( اَشِم وُهو ) و چهار بار ( يَتا اَهو ) بخوانيم.

  6. شیران دره پنجشیر
    شما تنها نیستید.
    ما با همه وجود هر لحظه برای تندرستی و پیروزی شما دعا می کنیم. دل میلیونها ایرانی با شماست.
    خدا پشت و پناهتان.

  7. آقای سلامتی ، هزاران شیرمرد و شیر زن در ایران هستند ، از آنها نمی گویی ؟ چرا؟

  8. فرامرز جان ، یادمان نرود که احمد مسعود هم ، يک ايرانی است چرا که افغانستان و تاجيکستان ، همانا ايران هستند.

  9. دره‌ی شیرپرور پنجشیر از شیران و یلان رستم مسلکش خالی مباد.
    درود بر آزادی، زنده باد ایران بزرگ فرهنگی، پیروز باد احمد مسعود و آرمان‌های ایرانشهری‌اش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-26