لوگو امرداد

فراخوان اجاره درمانگاه یگانگی

75e151b5 d231 44d1 af70 bcea3c689e24انجمن زرتشتیان تهران، بهره‌برداری از طبقه هم‌کف درمانگاه یگانگی را در چارچوب قرارداد اجاره به اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار می‌کند.

انجمن زرتشتیان تهران به آگاهی می‌رساند، با پایان یافتن مرحله دوم عملیات بازسازی و تجهیز درمانگاه یگانگی، انجمن زرتشتیان تهران درنظر دارد تا بهره‌برداری از طبقه هم‌کف این درمانگاه واقع در خیابان جمهوری، بین حافظ و فردوسی، خیابان‌کیخسرو شاهرخ را در چهارچوب قرارداد اجاره، به اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار کند. این درمانگاه هم‌اکنون دارای تمام امکانات اولیه درمانگاهی و دو یونیت (دستگاه) دندانپزشکی است‌ که می‌توانند خدمات درمانگاهی و دندانپزشکی را ارایه دهد.

متقاضیان‌ می‌توانند اعلام آمادگی و درخواست خود را تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ خورشیدی از راه شماره واتساپ ۰۹۱۲۲۸۹۸۴۲۴ به دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران بفرستند. در این آگاهی‌رسانی یادآوری شده، اولویت عقد قرارداد با همکیشان است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. درود. درمانگاه یگانگی مرکز خدمات پزشکی و درمانی به همکیش و غیرهمکیش بوده است. دو دوره قبل انجمن زرتشتیان درمانگاه را بازسازی کرد و تصمیم به مدیریت آن گرفت که تصمیم درستی بود و منشاء خدمت و کار خیر به همه شد و مطابق با نیت نامه شادروان یگانگی برای این درمانگاه است.
    اگر دوره فعلی انجمن در دوران فترت است و توسط فقط هیات رییسه به امور روزمره می پردازد، آیا قادر است چنین تصمیم استراتژیکی را بگیرد و اعمال کند؟ آیا انجمن تهران از ادامه مدیریت درمانگاه ناتوان شده و تنها به اجاره نقدی آن بسنده میکند؟ آیا چنین تغییری با نیت نامه درمانگاه سازگار است؟ چرا از انجمن خیریه پزشکان زرتشتی کمک نمیگیرد و یا هیات نظارت از همکیشان متخصص تعیین نمیکند؟

  2. اولین بار در جهان است که یک بنگاه خیریه را اجاره می دهند ، کمی تعقل و تفکر

  3. با این برونسپاری ها به گمانم فقط کمیسیونهای موقوفات مالی و ساختمان باقی می مانند. هیات رییسه هم که در این کمیسیونهای کلیدی عضو هست خزانه دار هم کمیسیون مالی هست. خزانه داری هم میتواند کمیسیون مالی را به عهده بگیره. به نظر نیمی از تعداد کنونی هیات مدیره برای گردانندن کافی باشد. از نکات مثبت کاهش هیات مدیره این است که دیگر نباید جشم به راه کاندید باشید. بهانه عدم مشارکت مردمی هم نخواهید داشت.

  4. اردیبهشت ماه فراخوان اجاره درمانگاه منتشر کردید هر 3 ماه یکبار فراخوان می زنید؟!! پیش از این هم چندین فراخوان برای راه اندازی بخشهای گوناگون پزشکی منتشر کردید لطفا این شش ماه باقی مانده به پایان گردش 44 کمی تامل کنید درنگ جایز است گردش 45 را در کار انجام شده نگذارید. 3 سال فرصت داشتید. یک سال و نیم پیش از همه گیری کرونا

  5. امیدوارم در بازسازی مرحله دو تابلو درمانگاه را درست کرده باشید و آنگونه که در عکس دیده می شود نباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-22