لوگو امرداد

کودکان ایرانی، برندگان جشنواره‌ی نقاشی «زمین در سال ۲۰۳۰» ژاپن

کودکان ایرانی برندگان مسابقه‌ی نقاشی‌ «زمین در سال ۲۰۳۰» جی‌کیو ژاپن شدند تا فردای زمین را با آرزوهای رنگارنگ و پرشور، از نگاه خود برای ما به نمایش بگذارند.

به گزارش امرداد و به‌گفته‌ی بنیاد نوای مهرتاک بیست‌و‌یکمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی محیط زیست (جی کیو ای) ژاپن با موضوع «زمین در سال ۲۰۳۰»  برگزار شد و از میان نزدیک‌به 15000 اثر از ۸۰ کشور جهان کودکان هنرمند ایرانی جایزه‌های این رویداد بین‌المللی را دریافت کردند.

برپایه‌ی این خبر «آیلین علیزاده» از جهرم فارس و «مائده طاهری» از گلپایگان اصفهان هر دو ۱۲ ساله جایزه نخست بخش بین‌الملل این مسابقه را از آن خود کردند. «مهرسا محمدحسنی» ۹ ساله از رودسر گیلان، «نیروانا روستایی» ۱۰ ساله از اهواز «نیلوفر افشاری» ۱۵ ساله از پیرانشهر آذربایجان غربی و «الهه ستوده» شرکت‌کننده‌ی ۱۰ ساله‌ی جهرمی از استان فارس از مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» ژاپن دیپلم افتخار بخش بین‌الملل را دریافت کردند.

هم‌چنین «پانیسا ممتازیان» ۷ ساله از اهواز خوزستان جایزه ویژه‌ی هیات داوران بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط‌زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن را به‌دست آورد. «محمدمانی ربیعی» ۱۱ ساله از تهران نیز توانست جایزه‌ی ویژه و دیپلم افتخار بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن را از آن خود کند.

فردای جهان را از دریچه‌ی نگاه پر امید و شادی‌آفرین کودکان  بینند.

6 6

4 4 1

3 3 1

7 7

1 1 1

2 2 1

5 5 1

فرتورها از بنیاد نوای مهرتاک است.

1353

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09