معاینه پزشکی دانش‌آموزان دبستان جمشید جم

دانش‌آموزان جمشید جم سه‌شنبه 18 دی‌ماه برای تکمیل شناسنامه‌ی سلامت معاینه شدند.
معاینات غربالگری دانش آموزان  پایه چهارم و ششم به منظور تکمیل شناسنامه سلامت دانش آموزان از سوی  دکتر بهناز فریدونی متخص داخلی انجام شد.
همچنین شناسنامه سلامت آموزگاران  نیز توسط دکتر فریدونی تکمیل گردید.
  

 

فرتور از تارنمای دبستان جمشید جم

1986

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *