لوگو امرداد

گزارش اجرايی از نوسازی و آماده‌سازی محيط ورزشی و تفريحی آدريان بزرگ تهران

در پی فراخوان انجمن زرتشتیان تهران برای دعوت به همراهی و مشارکت همکیشان در امور اجرایی مجموعه‌های زیر پوشش، برای هر مجموعه ۵ تن از میان داوطلبان را برگزیده و تیرماه امسال معرفی شدند. هیات اجرایی آدریان بزرگ تهران در نخستین گزارش، کارهای انجام شده در راستای بهره‌وری بهینه از محیط ورزشی و تفریحی آدریان بزرگ تهران را برشمرده است.

پیرو گزارش هیات اجرایی آدریان بزرگ تهران، در پی انتخاب هموندان هيات اجرایی آدريان بزرگ از سوی انجمن زرتشتيان تهران و با نظر به آيين‌نامه‌ی داخلی از سوی انجمن، پس از برگزاری انتخابات داخلی، هموندان هيات اجرايی آدريان بزرگ تهران بدين گونه پذیرش مسووليت کردند: بهروز جمشيديان؛ دبير – دادبه اورنگی؛ منشی – فرزاد خدادادی؛ حسابدار – شهرام خسرويانی؛ هموند اصلی – رستم مهربانی؛ هموند اصلی
با گذشت نزدیک به 3 ماه از پذيرفتن مسووليت هيات اجرايی آدريان بزرگ، نوسازی و آماده‌سازی آدريان بزرگ را به شرح زیر به انجام رساندند:

1- تنظيم آيين‌نامه داخلی با پيوست‌های آن برای چگونگی بهره‌برداری از امكانات و محيط ورزشی آدريان بزرگ برای تيم‌های ورزشی.
2- تعويض لامپ‌های پروژكتورهای سوخته زمين فوتبال و بسكتبال و تنظيم و راه‌اندازی آنها، و تعويض و تنظيم پروژكتورهای محوطه آدريان و روشنايی محوطه.
3- پاكسازی و رنگ‌آميزی زمين‌های بسكتبال، واليبال و بدمينتون و ميله‌های واليبال و حلقه‌های بسكتبال، و تعويض تورهای واليبال و بسكتبال.
4- نظافت زمين چمن، رختكن‌ها و سرويس‌های بهداشتی، اتاق مديريت و اتاق ورزش، آشپزخانه، انبار، آب نما و محوطه آدريان.
5- استعلام و برآورد قيمت و اقدام برای ترميم زمين چمن و خسارت‌های وارده به آن.
6- برگزاری آیین اشتاد ايزد و مهرماه به صورت محدود و نيمه مجازی.
7- برنامه‌ريزی برای باشندگی و تمرينات تيم‌های ورزشی در آدريان بزرگ با رعايت كامل شيوه‌نامه‌های بهداشتی و كارت واكسيناسيون، و تعيين مسوولان روز برای باشندگی در آدريان بزرگ.
8- هرس نمودن شاخه‌های زايد درختان در زمين‌های فوتبال، واليبال و محوطه‌ی آدريان برای تقويت روشنايی محيط و جلوگيری از هدر رفت نور پروژكتورها.
9- حصاركشی موقت دور زمين چمن برای جلوگيری از ورود حيوانات آسیب‌زننده به زمين چمن.
10- سپاسداری از نگهبان آدريان بزرگ؛ نوشيروان پروجا، برای خدمات و تلاش‌هایی که برای مجموعه آدريان بزرگ در اين سال‌ها انجام داده است و هم اكنون به خواست خودشان و با پذيرفتن درخواست ايشان از سوی انجمن زرتشتيان تهران به محل پذيرشگاه تهران جابجا شده است.

هیات اجرایی آدریان بزرگ از یاریگران كامران اردشيری، مهرداد غيبی، نوشيروان پروجا، پرويز پوردهقان، مهری منوچهری، فرشاد فرهی‌فر (ناظر انجمن زرتشتیان تهران) و همه‌ی نیک‌انديشان و دهشمندان هازمان زرتشتی سپاسگزاری کرده است.

1 16 2 16 3 15 4 17 5 17 6 14 7 14 8 14 9 12 10 11

11 12 12 12 13 9 14 8 15 8 16 8 17 7 21 5 22 6 23 6 24 5 26 5 28 5 29 5 30 4 31 3 32 2 33 2 34 1

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. ۵۰ سال پیش؛
    دهشمندانی زمین های خود در یکی از بهترین بخش تهران برای ساخت آدریان بزرگ واگذار کردند.
    تنها برای آدریان بزرگ تهران.
    بر ما چه گذشت که هر گردش انجمن، برنامه تازه ای برای آدریان پیش بینی کرد‌ تا اکنون به اینجا رسیده است؟?

    همکیشی که به خوبی آگاه است،
    چنانچه:
    سرگذشت این زمین را از آغاز بنویسد.
    برای آنان که نمی دانند.
    شنیدنی خواهد بود.
    زمانی که با گردش چهل همکاری داشتیم.
    طرح و نقشه آدریان بزرگ تهران به مسابقه گذاشته شد… معماران و آرشیتکت ها، چندین نمونه نقشه مناسب که در شأن هازمان‌ زرتشتی ایران برای داشتن آدریان باشد. تهیه کردند.
    به دنبال پروانه های ساخت آن بودند.
    که سیستم سیاسی هازمان تغییر کرد و گردش بعدی انجمن پیش آمد.
    همانند نتیجه آمارگیری که بایگانی شد.
    ساخت آدریان بزرگ تهران‌ نیز فراموش گردید.
    به همکیش دیگری ورزش کردن پیشنهاد شد و هزینه زمین‌ فوتبال داده شد که شاید ۲۰ نفر همکیش از چنین زمین و سرمایه ای بهره مند شوند!

    نام این فضای بی نظیر را چرا باید آدریان بزرگ تهران نامید؟
    بهتر نیست بگوییم ورزشگاه زرتشتیان تهران!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1402-12-29