لوگو امرداد

خوانش بند 8 هات ۲۹ یسنا؛ در نشست بیست‌ویکم اوستاپژوهی

index 7نشست بیست‌ویکم اوستاپژوهی پویندگان راه اشا، با خوانش و پژوهش «هات ۲۹ یسنا بند هشت» 9 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

گروه آموزشی پژوهشی پویندگان راه اشا به آگاهی‌می‌رساند؛ بیست‌ویکمین نشست اوستاپژوهی و آموزش گام‌به‌گام اوستای سپند با خوانش و پژوهش «هات ۲۹ یسنا بند 8» در تارنمای دوردیس برگزار می‌شود.

نشست‌های اوستاپژوهی با آموزش موبد اردشیر بهمردی و همراهی دیگر موبدان در بخش‌های گوناگون روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۹ به وقت ایران برگزار خواهد شد. موبد هومن فروهری مدیریت نشست‌ها را بر دوش دارد.

دوستداران دانستن آیین نیاکانی، برای باشندگی در نشست آموزش گام‌به‌گام اوستای سپند، پس از هموندی و نام‌نویسی در تارنمای دوردیس به نشانی WWW.Doordis.ir شماره همراه، نام و نام‌خانوادگی خود، همراه با واژه‌ی «نشست اوستاپژوهی» را به شماره ۰۹۱۳۹۴۳۵۷۵۴ روانه کنند تا به نشست افزوده شوند. نشست‌های اوستاپژوهی به‌ گونه‌ای است که همراهان از هر بخش که به آموزش بپیوندند می‌توانند از آن بهره ببرند.

نشست بیست‌ویکم اوستاپژوهی را در روز دی به‌مهر و آبان‌ماه گاهشمار زرتشتی برابر با یکشنبه ۹ آبان‌ماه ۱۴۰۰ خورشیدی و ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی ساعت ۱۹ به زمان ایران در تارنمای دوردیس همراهی کنید.

کوشش می‌شود آگهی نشست هر هفته تا روز سه‌شنبه از تارنمای امرداد گسترش یابد. برای دریافت آگاهی بیشتر اینستاگرام گروه آموزشی و پژوهشی پویندگان راه اَشا را به نشانی https://www.instagram.com/pouyandegan.rah.asha پیگیری کنید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09