لوگو امرداد
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

رونمایی از نرم افزار خدمات خودرو؛ نوآور زرتشتی

 نوآور زرتشتی، نخستین پلتفرم جامع تامین و فروش و توزیع کالاهای خودرو را راه‌اندازی کرد.

برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از دو اپلیکیشن خدمات خودرو به نام‌های آپ کاریو و کاریو سرویس رونمایی شد. تیرداد کشاورزی، نوآور زرتشتی و مدیرعامل شرکت راین گستر طراح این اپلیکیشن، از خدمات و ویژگی‌های اپلیکیشن کاریو آپ و کاریو سرویس گفت: اپلیکیشن کاریو سرویس با حل چالش‌های خرید و فروش قطعه خودرو به سه گروه تامین‌کننده‌ی قطعه، فروشنده، مکانیکی و تعمیرگاه خدمت‌رسانی می کند. همچنین اپلیکیشن کاریو آخرین اخبار و اطلاعات روز خودرو براساس خودروی انتخابی و نکات آموزشی جهت نگهداری بهتر از آن را در دسترس صاحبان خودرو می گذارد. مالکان خودرو با نصب اپلیکیشن کاریو می‌توانند نوبت تعمیرگاه را رزرو کند. از خدمات رایگان دَم در منزل مانند کارواش، تعویض روغن و حتی پرکردن باک بنزین بهره‌مند شوند و یا از مسیریابی مکان‌های پارکینگ‌های سطح شهر، تعمیرگاه‌های معتبر شهر، آشنایی با اصول نگهداری خودرو و دریافت خلافی خودرو استفاده کنند. 

دوستدارانی که خواستار بهره‌مندی از امکانات اپلیکیشن کاریو و کاریو سرویس هستند می‌توانند این دو نرم‌افزار را از راه (کافه بازار) یا (سیب اپ) بر روی گوشی‌های همراه خود دانلود و نصب کنند. همچنین تامین‌کنندگان اصلی قطعات خودرو می‌توانند با شماره‌ تماس 88724117-021 یا 91073801-021 عضو شبکه‌ی تامین‌کنندگان راین گستر شوند و از خدمات آپ کاریو، کاریو سرویس و سفارش تلفنی بهره‌مند شوند

بازدیدکنندگان برای آشنایی با اپلیکیشن خدمات خودرو می‌توانند از 21 تا 24 آبان‌ماه 1397 خورشیدی به سالن 38 غرفه‌ی 62، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو بروند.

گزارش کامل گفت‌وگو با تیرداد کشاورزی، نوآور زرتشتی را در شماره‌ی 400 دو هفته‌نامه‌ی امرداد بخوانید. این شماره‌ی هفته‌نامه شنبه 26 آبان‌ماه 1397 خورشیدی در دسترس خوانندگان است.

  38 ورودی غربی نمایشگاه بین المللی سالن

  38 ورودی غربی نمایشگاه بین‌المللی سالن   

2

شرکت راین گستر تامین کننده کالای الکترونیک خودرو با نرم افزار کاریو

شرکت راین گستر تامین کننده کالای الکترونیک خودرو با نرم افزار کاریو 

ازسمت چپ: تیرداد کشاورزی مبتکر زرتشتی، بابک سلامتی سردبیر دوهفته نامه امرداد

ازسمت چپ: تیرداد کشاورزی نوآور زرتشتی و مدیرعامل، بابک سلامتی سردبیر دوهفته نامه‌ فرهنگی امرداد، حسین استاد غلامی رییس هیات مدیره

5

6

7

8

9

10

11

12

با نصب نرم افزار کاریو ضمن بهره وری از امکانات هوشمند آن در نمایشگاه نیز میتوان گردونه شانس را بخت آزمایی کرد

با نصب نرم افزار کاریو ضمن بهره وری از امکانات هوشمند آن در نمایشگاه نیز می‌توان با گردونه شانس را بخت آزمایی کرد

14

15

16

17

18

19

20

21

22

از راست: تیرداد کشاورزی مدیر عامل، حسین استاد غلامی رییس هیت مدیره

گروه شرکت راین گستر

گروه شرکت راین گستر

25

فرتور از همایون مهرزاد است.

1393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06