لوگو امرداد
کانون دانشجویان زرتشتی به آگاهی‌ رساند

زمان نام‌نویسی نوزدهمین جشنواره موسیقی

نوزدهمین جشنواره موسیقی زرتشتیان سراسر کشور 15 آذرماه 1397 خورشیدی برگزار می‌شودکانون دانشجویان زرتشتی زمان نام‌نویسی و آیین‌نامه‌ی اجرایی‌ نوزدهمین جشنواره موسیقی را به آگاهی رساند.
 نوازندگان و هنرمندان زرتشتی می‌توانند از 19 تا 22 آبان‌ماه 1397 خورشیدی برای نام‌نویسی و دریافت آیین‌نامه‌ی اجرایی نوزدهمین جشنواره موسیقی زرتشتیان به تارنمای رسمی جشنواره به نشانی www.jashnvaremoosighi.kdz.ir بروند.

شرکت کنندگان می‌بایست آثار خود را به صورت فایل ضبط شده بر روی لوح فشرده به کانون دانشجویان زرتشتی به نشانی، تهران خیابان جمهوری اسلامی خیابان میرزا کوچک‌خان کوچه زرتشتیان شماره 10 کد پستی: 1131655413 بفرستند. همچنین می‌توانند آثار خود را از راه پست الکرونیک به نشانی [email protected] آپلود کنند. نمونه کار می‌بایست به درستی همان قطعه‌ (قطعاتی) باشد که نوازنده (نوازندگان) قصد اجرای آن را در جشنواره دارد.

در راستای پیشرفت نوازندگان و موسیقی هازمان زرتشتی و به درخواست نوازندگان و با نظر کارشناسی استادان و متخصصان موسیقی، آیین‌نامه‌ی اجرایی نوزدهمین جشنواه موسیقی بازنگری شده است. برپایه‌ی این آیین نامه، جشنواره موسیقی در سه بخش رقابتی، غیر رقابتی و جنبی برگزار می‌شود. بخش رقابتی و غیررقابتی ویژه‌ی نوازندگان و هنرمندان زرتشتی است.

_ در بخش رقابتی به مقام‌های نخست تا سوم در بخش همنوازی و تکنوازی پاداش ارزنده‌ای پیش‌کش می‌شود.

_ در بخش غیررقابتی تک‌نوازان و گروه‌های هنری که در جشنواره گذشته جایگاه نخست را کسب کردند، در این دوره می‌توانند نام‌نویسی کنند و در بخش رقابتی شرکت داده نمی‌شوند.

_  در بخش جنبی هنرمندان غیرهمکیش به عنوان مهمان و در راستای بالا بردن انگیزه‌ی شرکت‌کنندگان جشنواره می‌توانند نام‌نویسی کنند.  

جشنواره موسیقی زرتشتیان سراسرکشور نخستین و تنها جشنواره موسیقی زرتشتیان است است که پروانه رسمی دارد. این جشنواره با نام دورهمی موسیقی آغاز به کار کرد و سپس همایش موسیقی نام گرفت. پس از پیشرفت سطح برنامه، به جشنواره موسیقی تغییر نام داد. جشنواره موسیقی همواره جایگاهی برای پیشرفت نوازندگان زرتشتی بوده است. گروه کوبه‌ای اهورا و گروه کر کانون دانشجویان زرتشتی از شرکت کنندگان این برنامه بودند که به جشنواره بین المللی فجر راه یافته‌اند. از داوران جشنواره می‌توان به دکترمحمد سریر، روانشاد جلال ذوالفنون، حسن ریاحی، کیوان ساکت و دیگر پیشکسوتان موسیقی اشاره کرد.
نوزدهمین جشنواره موسیقی زرتشتیان سراسر کشور ١۵ آذرماه 1397 خورشیدی برگزار می‌‌شود.

نام‌نویسی نوزدهمین جشنواره موسیقی زرتشتیان سراسر کشور

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06