لوگو امرداد

کاروان شیرازی‌ها پیش به سوی همایش مانتره

کاروان شیرازی‌ها برای باشندگی پرشور در بیست‌وپنجمین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره ساعت ۱۷ دوشنبه، پنجم شهریورماه شیراز را به سوی تهران ترک کرد.

شیراز ۱۳ شرکت‌کننده و دو داور در همایش امسال مانتره خواهد داشت که در بخش ازبرخوانی بالای ۱۸ سال مهتاب گشتاسبی و ساناز گشتاسبی از شیراز در کنار شرکت‌کننده‌ی دیگری از یزد باشنده خواهند بود. در بخش ازبرخوانی ۱۳ تا ۱۸ سال نیز شیرین منوچهری از شیراز با ۱۰ شرکت‌کننده‌ی دیگر از سایر شهرها رقابت خواهند داشت.

همچنین در بخش رده‌ی کل گات‌ها پرهام ماوندادی و ساناز گشتاسبی از شیراز با ۹ شرکت‌کننده از دیگر شهرها حضور دارند و در بخش اشتود-سپنتمد، آرمه‌ئیتی کاویانی از شیراز در کنار ۲۳ شرکت‌کننده‌ی دیگر، گاتهاخوانی خواهند داشت. سرانجام در بخش اهنودگات مهسا دهموبد شریف‌آبادی، فرشته هنگامی و فرنام ایرجی در کنار ۱۰ شرکت‌کننده از دیگر شهرها به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین پارسا دهموبد شریف‌آبادی، چیستا نیکزاد، آرنیکا بهمردی، پیمان گشتاسبی و فربد گشتاسبی پنج نونهال شیرازی خواهند بود که در کنار ۳۷ نونهال دیگر در بخش مانترک باشنده خواهند بود.

شروین کاوسی زین‌آباد و فرشاد خدادادی نیز داوران شیرازی بخش اوستاخوانی این همایش خواهند بود.

بیست‌وپنجمین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره پسین چهارشنبه‌ی این هفته با برگزاری آیین گشایش در همایشگاه مارکار تهران پارس آغاز خواهد شد.

002

003

فرتور از شهرام پوردهی است.

1986

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-09