لوگو امرداد
داریوش مهرشاهی از همزیستی زرتشتیان و مسلمانان می‌گوید

شب استان یزد با سخنرانی استاد زرتشتی برگزار می‌شود

شب‌های وحدت ملیششمین برنامه‌ی شب‌های وحدت ملی با عنوان «شب استان یزد» و با سخنرانی داریوش مهرشاهی، استاد بازنشسته‌ی زرتشتی و دکترای جغرافیا، و بزرگان ادب و فرهنگ و هنر کشور برگزار می‌شود.

افزون بر داریوش مهرشاهی، دانشیار و هموند پیشین هیات علمی گروه جغرافیا دانشگاه یزد، که در این برنامه از همزیستی مسالمت‌آمیز و پیچیدگی روابط بین زرتشتیان و مسلمانان یزد سخن می‌گوید سید مصطفی محقق‌داماد، اصغر دادبه، حسین مسرت، علی‌اکبر جعفری و پیام شمس‌الدینی درباره‌ی وجوه فرهنگی، هنری، تاریخی و اجتماعی استان یزد سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در این برنامه نمایشگاه عکس از معماری و بناهای تاریخی یزد برپا می‌شود. فیلم مستندی نیز به نمایش در می‌آید و پایان‌بخش برنامه اجرای گروه موسیقی یزد خواهد بود.

برنامه‌ی «شب استان یزد» به کوشش بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار ساعت 17 سه‌شنبه، ششم شهریوماه 1397 خورشیدی در کانون زبان پارسی به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، سه‌راه زعفرانیه، خیابان شهید عارف‌نسب، شماره 12 برگزار می‌شود و باشندگی در آن برای همگان آزاد است.

این ششمین برنامه‌ی شب‌های وحدت ملی پس از ویژه‌برنامه‌های استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان، تهران، چهارمحال و بختیاری و کرمان است که به کوشش بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار «شب استان یزد» برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04