لوگو امرداد
28 امرداد تا یکم شهریورماه در کرمان

یازدهمین دوره‌ی جام ورزشی اشا برگزار می‌شود

jamasha

یازدهمین دوره از پیکارهای ورزشی جام اشا از 28 امردادماه تا یکم شهریورماه 1398 خورشیدی به میزبانی کرمان برگزار می‌شود و نام‌نویسی در این پیکارها از 10 امردادماه آغاز خواهد شد.

آیین گشایش این پیکارها 28 امردادماه از ساعت 16 در باشگاه اردشیر همتی کرمان آغاز می‌شود و آیین پایانی ساعت 20 روز یکم شهریورماه است.

برپایه‌ی آگهی منتشر شده از سوی مسوولان برگزاری، آیین قرعه‌کشی پنجشنبه 24 امردادماه1398 خورشیدی ساعت 18 با باشندگی نمایندگان و سرپرست تیم‌ها برگزار خواهد شد.

برای شرکت در این پیکارها، دوست‌داران می‌بایست از 10 تا 16 امردادماه به تارنمای این پیکارها به نشانی www.jameasha.ir بروند و یا با فرزاد نیک‌دین به شماره‌ی 09131426494 تماس بگیرند.

پیکارهای ورزشی جام اشا یادواره‌ی شادروانان ارباب اردشیر همتی و بانو  (بنیان‌گذار باشگاه اردشیر همتی) و افلاتون غیبی (بنیان‌گذار جام اشا)، در رشته‌های ورزشی دارت، شطرنج، فوتسال، تنیس‌روی‌میز، بدمینتون، بسکتبال سه نفره، والیبال و مینی والیبال است.

چگونگی رده‌بندی شرکت‌کنندگان فوتسال، دو گروه آقایان (نونهالان، جوانان و بزرگسالان) و بانوان، والیبال (بانوان و آقایان)، مینی‌والیبال (نوجوانان به شکل مختلط)، بسکتبال سه نفره (آقایان و بانوان)، بدمینتون (بانوان و آقایان) در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیش‌کسوتان، تنیس‌روی میز دو گروه (بانوان و آقایان) و در رده‌های جوانان و بزرگسالان، دارت (بانوان و آقایان) به شکل آزاد و شطرنج بدون رده‌ی سنی و به شکل مختلط اعلام شده است.
گفتنی است همه‌ی پیکارهای فوتسال روی چمن مصنوعی برگزار می‌شود.

در این آگهی همچنین به چگونگی رده‌بندی سنی نیز اشاره شده است: نونهالان زاده‌شدگان 1/1/88 به بعد، نوجوانان زاده‌شدگان 1/1/84 به بعد، جوانان زاده‌شدگان1/1/81 به بعد و بزرگسالان زاده‌شدگان 1/1/81 به قبل.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06