بازگشایی آتشکده و موزه مردم‌شناسی زرتشتیان کرمان

به مناسبت نوروز باستانی آتشکده و موزه مردم‌شناسی زرتشتیان کرمان باز گشایی شد.
در دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ غرفه‌هایی در آتشکده به کوشش انجمن زرتشتیان کرمان و به سر پرستی آرش ضیاتبری تشکیل شد که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی غرفه‌های صنایع دستی، لباس، دمنوش، تابلو کوبلن، چرم و کتاب راه‌اندازی شد. برای راهنمایی مسافران گروهی از نوجوانان و جوانان دراین روزهای نوروزی به یاری انجمن آمدند که برخی در محوطه و برخی درموزه راهنمای مسافران هستند. دنیا نوشادی، هلیا گشتاسبیان، بابک نیکدین، خشایار کاویانی، کیوان بختیاری، سروش نیکنامی ومهر برزین رستمی، راهنمای گردشگران هستند. در زیر تصاویری از غرفه‌ها و موزه را می‌بینید:

فرتور از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *