لوگو امرداد
گزارش تصویری

همازوری زرتشتیان در پاکسازی مرکز درمانی شهر سیل‌زده لرستان

گروهی از زرتشتیان با هماهنگی انجمن یانش‌وران مانتره یزد در قالب نیروهای یاری‌رسان به مناطق سیل‌زده‌ی غرب کشور رهسپار شدند و در پاکسازی مرکز درمانی شهر سَراب‌دوره (از شهرهای استان لرستان) خدمت‌رسانی کردند.

گروه همیاران و شماری از جوانان زرتشتی، چهارشنبه 21 فروردین‌ماه 1398 خورشیدی با آرمان یاری‌رسانی میدانی به هم‌میهنان آسیب‌دیده از سیل، رهسپار مناطق غرب کشور شدند و تا آدینه 23 فروردین‌ماه با حضور در مرکز بهداشت و درمان شهر سراب‌دره در پاکسازی این مکان با اهالی محل همکاری کردند.

همچنین با فراخوان انجمن‌ها و نهادهای زرتشتیان استان یزد، کالاهای مورد نیاز گردآوری شده، پس از بسته‌بندی در تالار بزرگ‌چمی یزد، چهارشنبه 21 فروردین‌ماه 1398 خورشیدی به مناطق سیل‌زده‌ در استان لرستان فرستاده شد.

تاکنون دو محموله از کمک‌های زرتشتیان استان یزد شامل چادر، پتو، چکمه، گاز پیک‌نیک، لباس گرم، غذای کنسروی، برنج، روغن، شیر خشک و وسایل بهداشتی در دسترس سیل زدگان غرب کشور قرار گرفته است.

سَراب‌دوره شهری است در استان لرستان در غرب ایران. این شهر مرکز شهرستان چگنی است. بیش از ۱۱۴ اثر تاریخی و باستانی در این شهرستان وجود دارد که توجه و رسیدگی به این جاذبه‌های گردشگری می‌تواند موجب جذب گردشگر و رونق اقتصادی پایدار شهرستان و استان شود.

جاری شدن سیل سهمگین در نخستین روزهای فروردین‌ماه 98 افزون ‌بر آسیب‌های جانی و مالی به هم‌میهنان در استان‌های سیل‌زده، به بخشی از یادمان‌های باستانی و تاریخی آسیب‌های سنگینی زده است.
 

از راست: رستم نودینی، بهنام مالی، جمشید زندیان، منوچهر جمشیدی، مهیار قندشاهی، سپنتا رشیدی، رامبد نجمی، سینا مژگانی، دوست لرستانی و مهربان تیراندازی

از راست: رستم نودینی، بهنام مالی، جمشید زندیان، شهریار خسروانی، مهیار قندشاهی، سپنتا رشیدی، رامبد نجمی، سینا مژگانی، میلاد فلاحی و مهربان تیراندازی

2

از راست: معاون سیاسی فرماندار اقای نور خدایی، سعید حیاطالغیب هماهنگ‌کننده توزیع کالا و پذیرایی از دوستان رستم نودینی و مهربان تیراندازی

بسته‌بندی کمک‌های مردمی در تالار بزرگ‌چمی یزد

بسته‌بندی کمک‌های مردمی در تالار بزرگ‌چمی یزد

با فراخوان انجمن‌ها و نهادهای زرتشتیان استان یزد، کالاهای مورد نیاز گردآوری شد،

با فراخوان انجمن‌ها و نهادهای زرتشتیان استان یزد، کالاهای مورد نیاز گردآوری شد،

5

6

7

8

9

12

11

سینا مژگانی، دبیر انجمن یانش‌وران مانتره

سینا مژگانی، دبیر انجمن یانش‌وران مانتره یزد

15

16

کالاها‌ی گردآوری شده چهارشنبه 21 فروردین‌ماه 1398 خورشیدی به مناطق سیل‌زده‌ در استان لرستان فرستاده شد

کالاها‌ی گردآوری شده چهارشنبه 21 فروردین‌ماه 1398 خورشیدی به مناطق سیل‌زده‌ در استان لرستان فرستاده شد

18

31

سمت راست دکتر صارمیم پزشک درمانگاه

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

فرتور از منوچهر جمشیدی است .

1364

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با درود وسپاس بی کران.پایدار و مانا باشید..بختیاری …ایذه

  2. بعنوان یک لرستانی درود میفرستم بر شما هموطنان عزیز و واقعی و خونی ….سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07