لوگو امرداد
با هماهنگی هیات‌اجرایی برگزار شد

گراميداشت نخستين اشتاد ايزد سال 1401 در آدريان بزرگ

 اشتاد ایزد و فروردین‌ماه با هماهنگی هیات اجرایی آدریان بزرگ تهران، و باشندگی تنی چند از همكیشان گرامی داشته شد.
آغازگر برنامه نیایش همگانی تندرستی با آوای شهین شیرمردی و سپس خوانش بندهایی از گات‌‌ها؛ سروده‌های اشوزرتشت اسپنتمان، با آوای نگار بزرگ چمی، بود. در ادامه و در فضای باز آدریان، حرکات هوازی، كششی و نرمشی برای كمر، زانو و گردن و …، از سوی بانو مهری منوچهری و با همراهی باشندگان به اجرا درآمد. بخش همپرسگی، با سخنان نگار بزرگ‌چمی، دانش‌آموخته‌ی دكترای داروسازی از دانشگاه شهید بهشتی، درباره‌ی «كم كاری تیروئید، علت پیدایش آن، چگونگی تشخیص و نشانه‌های بیماری، شیوه‌های درمان با دارو، تغذیه مناسب و كنترل آن»، پی گرفته شد. دكتر بزرگ‌چمی، در آغاز پیرامون علت پیدایش و چگونگی تشخیص بیماری در افراد و نشانه‌های معمول آن، سخن گفت. ایشان در ادامه به شیوه‌های درمانی با دارو با توجه به پیشرفت و تشخیص پزشک و زمان مناسب مصرف دارو اشاره کرد و سپس به معرفی خوراكی‌های سودمند و تغذیه مناسب برای بیماران، پرداخت كه با استقبال و توجه باشندگان همراه بود. این بخش با پرسش‌ها و پاسخ‌های گوناگون به پایان رسید.
ادامه بخش گرامیداشت اشتاد ایزد و فروردین‌ماه با سرگرمی و بازی‌های گروهی، دورهمی شاد باشندگان و پذیرایی با شیرینی، چای، نقل و … همراه بود.
در پایان، اجرای ترانه‌هایی زیبا و دلنشین، با هنرمندی شهین شیرمردی و دیگر باشندگان بود كه با همنوایی همكیشان، همراه شد.

دادبه اورنگی، منشی و هموند هیات اجرایی، به نمایندگی از هیات اجرایی آدریان بزرگ تهران در این آیین، باشنده و همیار بود. وی همراه با شادباش نوروز 3760 زرتشتی و نخستین اشتاد ایزد سال 1401 و با آرزوی سالی سرشار از تندرستی و شادی برای همه باشندگان و همكیشان، از تمامی والاهمتان برگزاری اشتاد ایزد در آدریان بزرگ و باشندگان در این آیین سپندینه، سپاسگزاری کرد و ابراز امیدواری نمود تا هیات اجرایی آدریان بزرگ بتواند در سال 1401، با روند ریشه‌كن شدن بیماری كوید در تهران، میزبان جشن‌ها و آیین‌های همكیشان در مجموعه آدریان بزرگ تهران، باشد.
این برنامه بامداد آدینه 26 فروردین‌ماه 1401 با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، در فضای باز آدریان بزرگ تهران برگزار شد.

01

02

03

04

05

06

07

08

09

10 9

گزارش و فرتورها از هیات اجرایی آدریان بزرگ تهران است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07