لوگو امرداد

فروش اقساطی کتاب‌های نشر برسم در نمایشگاه کتاب

6 13نشر برسم از فروش اقساطی برخی از کتاب‌های خود در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

«بَرسَم»، ناشر تخصصی در زمینه تاریخ ایران باستان، زبان و ادبیات باستان، فرهنگ‌شناسی و ایران پژوهشی با 47 عنوان کتاب به صورت حضوری و نیز فروش در سامانه مجازی در سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است. این ناشر با توجه به گران شدن بهای کتاب و در راستای دسترسی آسان‌تر دانشجویان و پژوهشگران روش فروش اقساط را برای عرضه کتاب‌های خود در نظر گرفته است. دیناز دهنادی، صاحب امتیاز و مدیر مسوول نشر برسم در این باره به خبرنگار امرداد گفت: گران شدن بهای نهایی تولید کتاب در این سال‌ها، افزایش بهای فروش را در پی داشته است. از این‌رو نشر برسم آن دسته از کتاب‌هایی را که بهای آن بیش از ۵۰۰ هزار تومان است را به صورت اقساط و با شرایط به پژوهشگران و دانشجویان حوزه مطالعات زبان و فرهنگ ایران‌باستان ارایه می‌کند و خریداران اقساط را ماهانه پرداخت خواهند کرد. متقاضیان برای دریافت آگاهی بیشتر می‌توانند در ساعات کاری با دفتر انتشارات به شماره ۰۲۱۷۷۲۰۷۰۹۴ تماس بگیرند.

نشر برسم کتاب‌های «گاهنامه تئوفانس» با ترجمه محمود فاضلی بیرجندی، «قلعه رستم خوسف از دریچه باستان شناسی و تاریخ» تالیف مستنصر قلی‌نژاد، «هیربَدستان (اوستا و زند)» پژوهش فریناز اطمینان، «مینوی خرد، پژوهش بر پایه متن پازند»، به کوشش پژوهشگر مریم حاتمی و زیر نگرش دکتر سعید عریان، «گزیده رباعیات» سروده اسفندیار مشرف و «مجموعه مقالات زبان‌شناسی و ایران‌شناسی» به کوشش سعید عریان را به عنوان تازه‌های خود به سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آورده است.

نشر برسم، دومین ناشر زرتشتی، در مصلای بزرگ تهران، شبستان (سالن ناشران عمومی) راهروی شماره هفت، غرفه شماره هشت میزبان بازدیدکنندگان است. ساعت کار نمایشگاه از ساعت 10 تا 20 اعلام شده و با توجه به روزهای پایانی هفته و پربازدید بودن نمایشگاه کتاب در روزهای پنجشنبه و آدینه، یک ساعت به ساعت کار افزوده شده است و نمایشگاه ساعت 21 بسته می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09