نخستین روز فستیوال بازی‌های رایانه‌ای انجمن یانش‌وران مانتره

نخستین فستیوال بازی‌های رایانه‌ای به همراه بازی‌های رومیزی با هماهنگی انجمن یانش‌وران مانتره یزد برگزار شد.

نخستین روز از فستیوال بازی‌های رایانه‌ای و رومیزی با همکاری مجموعه BIGLARY در روز آدینه ۲۰ خورداد ماه ۱۴۰۱ خورشیدی برگزار شد. در ادامه گزارش تصویری از این رویداد را در محل انجمن یانش‌وران مانتره می‌بینید:

فرتورها از تارنما اشتاد است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *