هیات نظارت بر انتخابات انجمن زرتشتیان یزد برگزیده شدند

هیات نظارت بر انتخابات گردش جدید (گردش 64) انجمن زرتشتیان یزد، شنبه چهارم تیرماه برگزیده شدند.

نخست رای‌گیری برای گزینش بازرس ها انجام شد و در پی آن خدابخش موبد بازرس اصلی و کامران لریان به عنوان بازرس علی البدل برای یک سال برگزیده شدند.
آناهیتا آریایی نژاد، کورش مسرتی، میترا مهربابا، منوچهر نمیرانیان و سیامک پوروشسب به عنوان هیات نظارت بر انتخابات گردش 64 انجمن زرتشتیان یزد برگزیده شدند.
سپس رای‌گیری برای هیات نظارت بر انتخابات انجام شد و در پایان از رستم کلانتری برای خدمات چندین ساله‌اش سپاسداری شد.
در پایان تصمیم بر این شد که هموندان علی‌البدل در انتخابات این مجمع، هیات نظارت بر انتخابات سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی باشند.

مهنام خسرویانی سخنگوی انجمن

فرتور از کورش جمشیدی است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *