لوگو امرداد

نشست تخصصی موزه و وقف در موزه‌ی ملی ایران

vaghfبه مناسبت پاسداشت دهه‌ی وقف و پیرامون نمایشگاه میراث وقف که شنبه 11 آبان‌ماه 1398 خورشیدی گشایش یافت، «نشست تخصصی موزه و وقف» در موزه ملی ایران برگزار می‌شود. 

 به گزارش روابط عمومی موزه‌ی ملی ایران، این نشست در دو محور و با حضور کارشناسان و موزه‌داران برگزار خواهد شد. محور نخست درباره‌ی «موزه و وقف و طرح محتوایی مرتبط به آن» با سخنرانی میرسیداحمد محیط‌طباطبایی فرنشین (:رییس) ایکوم ایران و رضا دبیری‌نژاد موزه‌دار و فرنشین موزه‌ی ملی ملک و محور دوم «موزه‌ها و مجموعه‌های موزه‌ای وقفی» با سخنرانی مهندس نوشاد رکنی فرنشین اداره‌ی اطلاعات فرهنگی کتابخانه و موزه‌ی ملی ملک با موضوع «وقف‌نامه‌ی حاج حسین‌آقا ملک»، دکتر مصطفی ده‌پهلوان استاد دانشگاه و فرنشین موسسه‌ی باستان‌شناسی دانشگاه تهران و فرنشین موزه‌ی مقدم با عنوان موزه‌ی وقفی دانشگاهی (موزه مقدم)، کرم میرزایی موزه‌دار و فرنشین موزه‌ی باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی معرفی آثار وقفی موزه‌ی باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی موزه‌ی ملی ایران برگزار می‌شود.

این نشست را موزه‌ی ملی ایران با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، کمیته ملی ایکوم در ایران و کتابخانه و موزه‌ی ملک برگزار می‌کند و ورود برای دوست‌داران آزاد است.

زمان برگزاری نشست دوشنبه 13 آبان‌ماه 1398 خورشیدی در تالار اجتماعات موزه‌ی ملی ایران است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30