لوگو امرداد

گردش یازدهم کمیسیون دینی انجمن زرتشتیان شیراز برگزیده شد

انتخابات گردش یازدهم کمیسیون دینی انجمن زرتشتیان شیراز در محل تالار روانشاد یزدانی مجموعه دینی، فرهنگی، ورزشی زرتشتیان شیراز برگزار شد.

17 تن از داوطلبان هموندی کمیسیون دینی در دوره‌ی جدید نام‌نویسی کرده بودند که با تایید انجمن از این پس هموند این کمیسیون هستند و در جلسه‌ها شرکت خواهند کرد.

جلسه ی انتخابات برای رای‌گیری و برگزیدن 5 هموند هیات رییسه و هموندان جانشین تشکیل شد؛ در آغاز نشست و پیش از رای‌گیری، آرمیتا جمشیدی کلانتری فرنشین دوره‌ی پیشین از باشندگان در جلسه تقدیر و ابراز امیدواری کرد، گردش یازدهم نیز همچون گردش های پیشین در انجام وظایف خود موفق عمل کند. در ادامه شهرام پوردهی که به عنوان نماینده ی انجمن در این جلسه باشنده بود طی سخنانی با اشاره به مسئولیت سنگین و حساس کمیسیون دینی در رشد و دین باوری دانش آموزان به عنوان آینده سازان هازمان زرتشتی و برگزاری آیین ها و مراسم های دینی، از هموندان دوره ی پیشین این کمیسیون قدردانی کرد و درباره ی شیوه ی رای گیری و انتخاب هموندان هیئت رئیسه توضیحاتی ارائه داد و گفت (( نمی توان افراد خاصی را در تمامی امور تاثیرگذار دانست، بلکه هرکدام از افراد می‌توانند در موردی خاص تجربه‌ای ارزنده در اختیار داشته باشند و با صحبت‌ها و بیان نظراتشان در تصمیم‌گیری‌ها سودمندترین باشند. امیدوارم علاوه بر هموندان هیئت رئیسه، سایر هموندان نیز در جلسه های کمیسیون باشنده شوند تا با نظرات خود گامی در جهت بهروزی و سربلندی کمیسیون در رسیدن به اهداف بردارند)).

سرانجام رای‌گیری آغاز شد و پس از شمارش آرا، میترا جوانمرد با 10 رای، ناهید فلفلی، آرمیتا جمشیدی کلانتری و سیما غریب شاهی با 9 رای و مهری فلاحتی با 8 رای به عنوان هموندان اصلی هیات رییسه و پرنیان کوکلری و مهتاب گشتاسبی به عنوان هموندان جانشین انتخاب شدند.پس از آن ناهید فلفلی (فرنشین)، میترا جوانمرد (نایب فرنشین)، مهری فلاحتی (حسابدار)، سیما غریب شاهی (منشی) و آرمیتا جمشیدی کلانتری (بایگان) شدند تا دوره ی یازدهم کار خود را به گونه‌ی رسمی آغاز کنند. انتخابات و برگزیدن هموندان یازدهمین گردش کمیسیون دینی انجمن زرتشتیان شیراز، پنج شنبه 9 تیرماه 1401 خورشیدی از ساعت 19 برگزار شد.

1 13

2 13

3 12

4 14

فرتورها از مهتاب گشتاسبی است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07