کوهنوردان زرتشتیان تهران

دومین برنامه‌ی آماده‌سازی دماوند حرکت به‌سوی توچال

کوهنوردان زرتشتیان تهران در دومین برنامه‌ی آماده‌سازی صعود به دماوند آدینه 24 تیرماه از روستای آهار به سوی توچال کوهنوردی کردند.

آغاز حرکت ساعت 4 و 20 دقیقه از رستم باغ بود و ساعت 5 و 30 دقیقه پای صعود و در ادامه‌ی کوهپیمایی ساعت 13 و 30 به ایستگاه 7 رسیدند.

کوهنوردانی که این صعود را همراهی کردند: نوشین فرودی، فیروزه ماوندادی، سهراب جمشیدی، مهربان شمسی و میترا گوشنی مهمان این برنامه بود. این کوهنوردی به سرپرستی سیروس مندگاری انجام شد.
نخستین برنامه‌ی آماده‌سازی دماوند صعود به قله پرسون بود.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. سلام بسیار عالی سلامت پیروز موفق باشید همنوردان عزیز
    با تشکر
    سید داود طباطبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *