لوگو امرداد
این پست به‌روزرسانی می‌شود

برترین داوطلبان زرتشتی در کنکور 1401

نتایج کنکور سراسری 1401 به تازگی اعلام شده است و تارنمای امرداد می‌کوشد داوطلبان زرتشتی که توانسته‌اند رتبه‌های یک تا سه رقمی «کشوری» در رشته‌های تجربی، ریاضی فیزیک، انسانی، هنر و زبان را به دست آورده‌اند معرفی کند.

تارنمای امرداد، داوطلبانی که رتبه‌ی یک تا سه رقمی کشوری در کنکور امسال را به دست آورده‌اند را معرفی می‌کند. در این راستا از خانواده‌های پذیرفته‌شدگان و یا کسانی که از راه‌ یافتگان به دانشگاه با رتبه‌ی برتر آگاهی دارند درخواست می‌شود تا از راه شماره‌های واتساپ امرداد 09198040593 با نوشتن نام و نام‌خانوادگی، رتبه و راه ارتباط با وی، ما را آگاه سازند.

رامین باستانی اله‌آبادی، پور راشین نمیرانیان و شهرام باستانی زاده‌ی 1382 در کرج است. او در رشته‌ی ریاضی دبیرستان امام حسین یزد تحصیل کرده و در آزمون سراسری رتبه 79 سهمیه منطقه 2 را به‌دست آورده است. رامین برآن است که در  یکی از رشته‌‌های مهندسی مکانیک یا کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف و کامپیوتر دانشگاه تهران  ادامه تحصیل دهد.

01

پارسا سلامتی پور، پور فرشته یزدانی و داریوش سلامتی پور، زاده‌ی27 آبان 1382 در آمریکا، در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، رتبه ۱۹۹ را توانسته بدست آورد. وی دوره‌ی دبستان را در جمشیدجم و دوره‌ی دبیرستان را در رشته ریاضی فیزیک در دبیرستان ماندگار البرز گذرانده است و بر آن است تا رشته مهندسی کامپیوتر را در یکی از دانشگاه‌های تهران یا امیرکبیر برای ادامه‌ی تحصیل برگزیند.

02

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. سلام و درود هموطن عزیزم . موفقیت شما را تبریک گفته و امیدوارم درخشش علمی شما در آینده مستمر باشد.پیروز باشید.

  2. پارسا ی عزیز، بی نهایت از پیروزی ات در کنکور شادمان شدیم. بهت افتخار میکنیم. امیدواریم در تمام مراحل زندگی پیروز و سربلند، شاد و تندرست باشی. به

  3. درود بر پارسای عزیز و دوست داشتنی
    امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق باشی و پله پله بری مرحله بعدی.
    دمد گرم

  4. درود بر فرزندان پیروز و افتخارانگیز به ویژه پارسا سلامتی پور و درود بر پدر و مادرش که بیگمان شایسته ی آفرین‌باد هستند.

  5. رامین عزیز و‌مهربان
    امیدوارم که تبریک من را بپذیری و‌در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشی.
    کارت درسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12