لوگو امرداد

پژوهشگران زرتشتی در همایش پژوهش‌های نسخه‌شناسی اوستا

پژوهشگران زرتشتی سخنرانان همایش مروری بر پژوهش‌های نسخه‌شناسی اوستاهمایش مروری بر پژوهش‌های نسخه‌شناسی اوستا و بزرگداشت پروفسور آلبرتو کانترا با باشندگی دکتر کتایون مزداپور و دکتر فرزانه گشتاسب، پژوهشگران زرتشتی زبان‌های باستانی برگزار می‌‌شود.

همایش مروری بر پژوهش‌های نسخه‌شناسی اوستا به فراخور بزرگداشت پروفسور آلبرتو کانترا، استاد نسخه شناسی دانشگاه برلین و فرنشین دپارتمان زبانشناسی تاریخی دانشگاه سالامانکا در اسپانیا، همچنین فرنشین آرشیو دیجیتالی اوستا برگزار می‌شود. دکتر کتایون مزداپور زبان‌شناس و پژوهشگر زبان‌های باستانی، فرزانه گشتاسب دکترای فرهنگ و زبان‌های باستانی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از باشندگان این همایش هستند.

پروفسور آلبرتو کانترا، فرنشین پروژه مرکز آرشیو دیجیتالی اوستا است که با آرمان گردآوری و تطبیق نسخه‌های خطی اوستا راه‌اندازی شده است.

 سالومه غلامی، بهرام برومند آمین و پرفسور کانترا از سخنرانان این همایش هستند.

دبیرخانه همایش‌ها و همکاری‌های علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، با همکاری موسسه نگارستان اندیشه و انجمن زبان‌شناسی، همایش مروری بر پژوهش‌های نسخه‌شناسی اوستا را شنبه 13 مهرماه 1398 خورشیدی از ساعت 15 در تالار استاد عباس اقبال آشتیانی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می کند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-24