لوگو امرداد

پدر دکتر افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران درگذشت

پدر دکتر افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران درگذشتمهندس رستم خسرو نمیرانیان، پدر دکتر افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران چشم از جهان هستی فروبست.

روانشاد رستم خسرو نمیرانیان پسین تیر ایزد از ماه مهر به سالمه‌ی زرتشتی برابر با یکشنبه هفتم مهرماه 1398 خورشیدی به دنبال بیماری از جهان هستی درگذشت و به هماروانان پیوست.

آیین خاکسپاری، ساعت 10 بامداد روز دی‌ به‌مهر ایزد برابر با سه‌شنبه 9 مهرماه برگزار می‌شود. در این راستا اتوبوس‌ها از رستم باغ، آتشکده‌ی تهران و میدان سلماس ساعت ۹ به سمت قصر فیروزه آرامگاه زرتشتیان حرکت می‌کند.

آیین سوم، روز دی به‌مهر ایزد برابر با سه‌شنبه 9 مهرماه بین ساعت 15 تا 16 در خانه‌ی نرگس آغاز می‌شود. ساعت دقیق در آیین خاکسپاری آگاهی‌رسانی خواهد شد.

آیین چهارم، پیش از سپیده‌دم مهرایزد برابر با چهارشنبه 10 مهرماه از ساعت 5 بامداد در خانه‌ی نرگس برگزار می‌شود.

آیین پرسه‌ی درگذشته به روز سروش ایزد برابر با پنج‌شنبه 11 مهرماه ساعت 15 تا 17 در تالار ایرج برگزار می‌شود.

همسر آن بهشتی‌روان، کیان‌دخت بهرامی، فرزندان افشین و راشین نمیرانیان هستند.

به فروهر پاک همه درگذشتگان پارسا درود باد. هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی امرداد درگذشت شادروان مهندس رستم خسرو نمیرانیان، پدر دکتر افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران را آرامش باد می‌گوید و برای آن انوشه‌روان، شادی روان و گروسمان‌نشینی و برای بازماندگان شکیبایی و دیرزیوی را آرزومند است.

پیام آرامش‌باد انجمن زرتشتیان تهران

ایریستنام اوروانو یزه مییده یا اشه اونام فروشه یو

انجمن زرتشتیان تهران، در گذشت بهشتی‌روان رستم خسرو نمیرانیان، پدر گرامی جناب آقای دکتر افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران را آرامش باد می‌گوید و برای آن روانشاد آسایش مینوی و برای بازماندگان شکیبایی و دیرزیوی را آرزومند است.

روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

8 پاسخ

  1. روان زنده نام رستم خسرو نمیرانیان در سرای نور و سرور آرامش داشته باشد. برای بازماندگان نیز شکیبایی آرمان دارم. ایدون باد!

  2. روانش شاد و بهشت برین جایگاهش باد که نام نیک و فرزندان برومند و شایسته از خود به جای گذاشت. برای خانواده شکیبایی و آرامش آرزو دارم.

  3. ایریس تَتام. اوروانُو. یَزَه مَییده. یا. اشه اُونام. فروشَه یُو.
    به روان وفروهر آزادشده نیکوگاران درود می فرستیم.
    یادش گرامی،روانش شاد، آرمش برای بازماندگان

  4. دکتر نمیرانیان عزیز درگذشت پدر عزیزتان را تسلیت گفته و برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی آرزو دارم.روزگار نیک و ایام بکام.

  5. جناب اقای دکتر افشین نمیرانیان درگذشت روانشاد رستم خسرو نمیرانیان را بشما و خانواده گرامی ارامش باد گفته تندرستی و دیر زیوی بازماندگان را از درگاه اهورامزدا خواستارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05