لوگو امرداد

برگزاری لیگ ورزشی کانون دانشجویان زرتشتی در هفته دوم مهرماه

photo 2022 08 20 13 16 42لیگ ورزشی کانون دانشجویان زرتشتی در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و پینگ‌پنگ روزهای ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه برگزار می‌شود.

در آگهی‌نامه‌ی این نهاد آمده است: «کانون دانشجویان زرتشتی برآن است تا تاریخ برگزاری بخش اصلی لیگ ورزشی کانون دانشجویان زرتشتی را به تعویق بیندازد.
این تصمیم به علت شیوع دوباره ویروس کرونا و پیش‌بینی بالا رفتن تعداد مبتلایان و شهرهای با وضعیت قرمز در ماه آینده، گرفته شده است؛ چرا که با وجود شرایط پیش‌بینی شده، خطر سفر بازیکنان و گرد هم‌ آمدن همکیشان افزایش خواهد یافت.»

در ادامه این خبر می‌خوانیم که لیگ ورزشی روزهای ۱۲ تا ۱۵ امرداد در پنج رشته فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، پینگ پنگ و بخش جنبی برگزار می‌شود و زمان نام نویسی نیز روزهای ۱۲ تا ۱۸ شهریور ماه اعلام شده است.

کانون دانشجویان این تاریخ‌ها را تنها در صورت پایداری و بهبود شرایط کرونایی قطعی دانسته و با هر گونه تغییر در وضعیت این بیماری در سطح کشور، اطلاعیه‌های بیشتری در رابطه با این برنامه و زمان برگزاری آن منتشر خواهد کرد.

پیش از این بنا بود این مسابقات در ماه‌های امرداد و شهریور ۱۴۰۱ برگزار شود و در ادامه زمان برگزاری لیگ ورزشی را روزهای ۱۵ تا ۱۸ شهریور ماه اعلام کرد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06