گزارش تصویری:

زنگ ماه مهر در آموزشگاه‌های دخترانه نواخته شد

آموزشگاه‌های دخترانه امروز دوشنبه یکم مهرماه 1398 خورشیدی میزبان دانش‌آموزان در سال تحصیلی 99-98 بودند.

درهای دبستان گیو، دبیرستان دوره‌ی نخست گشتاسب و دبیرستان دوره‌ی دوم نوشیروان (جی‌تاتا) در نوبت صبح ِامروز به روی دانش‌آموزان گشایش یافت تا بار دیگر در و دیوار، نیمکت‌ و تخته‌های این آموزشگاه‌ها حس و حال سال تحصیلی جدید را به خود بگیرند. 

 دبستان گیو

دبیرستان دوره‌ی نخست گشتاسب

دبیرستان دوره‌ی دوم نوشیروان

فرتورها از پردیس مهرشاهی است

1919

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *