لوگو امرداد

خسارت سیل به جاده آسفالت اختصاصی پیرسبز

بارندگی امرداد ماه 1401 خورشیدی و شدت سیل باعث آب‌بردگی جاده‌ی اختصاصی منشعب از جاده اصلی اردکان – خرانق در چندین نقطه به‌ویژه ابتدای سه راهی و از بین رفتن زیر ساخت جاده شده است.

چک‌چک زیارتگاه زرتشتیان در شهرستان اردکان یزد واقع و همه ساله در اواخر خوردادماه میزبان زرتشتیان سراسر جهان است . این زیارتگاه دارای یک جاده‌ی اختصاصی منشعب از جاده‌ی اصلی اردکان – خرانق است. شوربختانه این جاده در مسیر عبور سیلاب‌ها و رواناب‌های کوه چک‌چک قرار دارد که گاهی باعث خطرات جانی و مالی می‌شود.
در بارندگی امرداد ماه سال جاری شدت سیل باعث آب‌بردگی جاده در چندین نقطه به‌ویژه ابتدای سه راهی و از بین رفتن زیرساخت جاده شده است‌. از آنجا که جاده در مسیر عبور سیلاب قرار دارد شاید با ساخت چند پل کوچک در چند نقطه به نحوی که سیلاب از زیر پل عبور نماید بتوان از خسارت‌های مالی و جانی جلوگیری کرد. با وجود اختصاصی بودن جاده‌ی زیارتگاه عبور کامیون‌های سنگین معادن نزدیک زیارتگاه باعث خسارت‌هایی به این جاده می‌شود و با توجه به خالی شدن زیرساخت آسفالت این جاده بر اثر سیلاب در چندین نقطه احتمال خطر برای تردد این کامیون‌ها بیش از پیش وجود دارد و توجه‌ فوری اداره‌ی راه اردکان و دیگر مسوولان را می‌طلبد.

4 12

12 6

1 14

2 12

3 13

5 11

6 10

7 10

8 10

9 9

فرتورها رسیده است.

2393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30