صعود مشترک کوهنوردان زرتشتی ایران به دو چکاد جام و سهند

صعود مشترک کوهنوردان زرتشتی ایران به دو چکاد جام و سهند، با همنوردان از تهران، یزد و شیراز روز پنج شنبه ۱۷ شهریور ماه انجام شد.

صعود به ارتفاع ۳۵۷۰ متری جام و سهند در مراغه استان آذربایجان شرقی، با همازوری ۱۱ همنورد از کوهنوردان زرتشتی ایران پس از ۹ ساعت کوهنوردی سنگین انجام پذیرفت. این برنامه بخشی از پویش صعود به قله‌های آتشفشانی ایران بود که به یاد بهشتی‌روان افلاتون سهرابی برگزار می‌شود.
همنوردان از یزد: شاهرخ باستانی، آزیتا آریایی‌نژاد، افشین نمیرانیان، الله‌وردی بهمردی، شهرزاد باستانی
همنوردان از تهران: نوشین فرودی، مژگان مژگانی
همنوردان از شیراز: خشایار سرایی، مهنوش رشیدی، افروز سهرابی و رامتین مهربان شهریاری (سرپرست برنامه)

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *