لوگو امرداد

معرفی رتبه برتر آزمون سراسری 98

آرین فروهری رتبه برتر آزمون سراسری 98 و دارای مدال نقره المپیاد کشوری شیمیسازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۹۸ را در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، هنر، زبان و علوم انسانی را منتشر کرد و دانش‌آموزان زرتشتی با رتبه‌های برتر مشخص شدند. «امرداد» بر آن است تا درخشش آن‌ها در آزمون سراسری را بازتاب دهد

آرین فروهری در گروه آموزشی تجربی با اعمال سهمیه‌ی کسب مدال المپیاد کشوری شیمی رتبه 55 در سهمیه و رتبه‌ی 579 در منطقه یک را به دست آورده است.

آرین فروهری فرزند آنیتا نامور نامی و بابک فروهری زاده‌ی چهارم فروردین‌ماه 1380 خورشیدی، دوره‌ی یکم و دوم متوسطه را در دبیرستان غیرانتفاعی علامه طباطبایی گذرانده است. وی سال تحصیلی 97-1396 موفق به دریافت مدال نقره المپیاد کشوری شیمی شد. 

آرین با یادی از زمان المپیاد از دوره‌ی بستری شدن در بیمارستان می‌گوید: زمان المپیاد، نزدیک آزمون نهایی دچار التهاب آپاندیس شدم  و به دنبال آن چند روزی را در بیمارستان گذراندم. با این پیش‌آمد فرصت برای آمادگی در آزمون المپیاد و تمرین بیشتر را از دست دادم.

وی با اشاره به این که  در آزمون سراسری 97 درصد پرسش‌های شیمی را پاسخ داده گفت: پس از اعلام نتیجه‌ی آزمون سراسری از سوی دبیرستان به همکاری فراخوانده شدم و هم اکنون به آموزش شیمی در دبیرستان علامه طباطبایی و علامه حلی 3 تیزهوشان مشغول هستم. آرین علاقه‌مند به ادامه‎ی تحصیل در رشته‌ی داروسازی دانشگاه تهران است.

IMG 20190810 WA0062IMG 20190810 WA0063

IMG 20190810 WA0064

تارنمای امرداد می‌کوشد داوطلبانی که رتبه‌ی یک تا سه رقمی کشوری در کنکور امسال را به دست آورده‌اند را معرفی کند. در این راستا از خانواده‌های پذیرفته‌شدگان و یا کسانی که از راه‌ یافتگان به دانشگاه با رتبه‌ی برتر آگاهی دارند درخواست می‌شود تا از راه ایمیل به نشانی  [email protected] یا نشانی تلگرام Amordadpayam@ و یا از راه شماره‌های واتساپ و تلگرام امرداد 09198040593 با نوشتن نام و نام‌خانوادگی، رتبه و راه ارتباط با وی، ما را آگاه سازند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. افرین ارین عزیز باعث افتخار جامعه زرتشتی هستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09