لوگو امرداد

فراخوان مشارکت سازمان‌های جهانی زرتشتی در پروژه بهداشتی

فراخوان مشارکت سه سازمان جهانی زرتشتی در پروژه‌ی بهداشتی سازمان‌های فزانا، اتاق بازرگانی جهانی زرتشتیان (WZCC) و ائتلاف سازمان جهانی زرتشتیان (WZOT) دهشمندان را به مشارکت مالی در پروژه‌ی تأمین آب آشامیدنی سالم برای خانواده‌های زرتشتی در روستای هند فراخوانده است.

فراهم کردن آب نوشیدنی سالم برای خانواده‌های زرتشتی ساکن روستای باردیپادا در دستور کار مشترک سه سازمان جهانی زرتشتی – فزانا: اتحادیه انجمن‌های زرتشتیان آمریکای شمالی، اتاق بازرگانی جهانی زرتشتیان و ائتلاف سازمان جهانی زرتشتیان قرار گرفته است. بیش از بیست خانواده‌ی زرتشتی در این روستا واقع در ناحیه‌ی ناشیک در ایالت ماهاراشترا زندگی می‌کنند که در یک کیلومتری مرز این ایالت با ایالت گجرات قرار دارد.

کمبود آب آشامیدنی سالم را می‌توان با حفر چاهی به عمق 350 فوت (حدود 107 متر) و نصب مخزن آب و پمپ شناور که با انرژی خورشیدی کار می‌کند، برطرف کرد.

افزون بر آن، لوله‌کشی از مخزن آب تا کلبه‌های خانواده‌ها باید انجام شود. آزمایش اولیه قابلیت آشامیدن و بسته‌بندی آب را تأیید کرده است. چنانچه آزمایش نهایی خلاف این موضوع را ثابت کند به نصب سیستم پیرایش (تصفیه) آب نیز نیاز خواهد بود که مشخصات آن به میزان آلودگی بستگی دارد.

هزینه‌ی این پروژه در حدود 15000 دلار برآورد شده است. کسانی که به پشتیبانی از این پروژه علاقمند هستند، می‌توانند کمک‌های خود را به اتحادیه انجمن‌های زرتشتیان آمریکای شمالی بفرستند و برای آگاهی‌های بیشتر با “ایدل داور” به نشانی پستی [email protected] تماس داشته باشند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09