لوگو امرداد
گزارش تصویری

آغاز به‌کار گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران با یاد سوگند

برگزیدگان چهل و پنجمین گردش انجمن زرتشتیان تهران دوشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱ خورشیدی با یاد سوگند و انتخاب هیات‌رییسه نخستین نشست هفتگی را برگزار کردند.
هموندان هیات‌مدیره‌ی گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران پسین دوشنبه 23 آبان‌ماه ساعت 17:30 در آتشکده‌ی تهران گردهم آمدند و پس از شنیدن آوای نیایش و همراه با سخنان موبد پدرام سروش‌پور، سوگند یاد کردند تا با اندیشه و گفتار و کردار نیک آشکارا و نهان به اندازه توانایی خود در کارهای ستوده همکیشان و هر کاری که برای پیشرفت و کامیابی هم‌گروه به انجمن واگذار شود، بر مبنای راستی و درستی و اشویی اقدام کنند و در نگاهداری هوده و آبروی همکیشان با دل و جان و پیمان با راستی خود را آماده داشته و هیچ گونه کینه و فریب و نیرنگی به کار نبرده و از دو رنگی و بیداد و خیانت به دور باشند.
پس از امضای سوگندنامه در تالار همایش انجمن با دستور نشست انتخاب هیات‌ریسه فعالیت خود را آغاز کردند. رستم تیراندازیان به عنوان فرنشین سنی هماهنگی و مدیریت نشست را بر دوش داشت. مهرداد کاویانی دستجردی و فرانک زنده‌نوش بازرسان قانونی انجمن، ناظر بر انتخابات بودند.
هیات‌مدیره گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران پس از شنیدن پیشینه‌ی اجتماعی، برنامه‌ی کاری و اهداف هر یک از نامزدها با رای مخفی افشین نمیرانیان (فرنشین)، کورش آذرگشاسبی (جانشین فرنشین)، شابهرام سیروسی (خزانه‌دار) و نوذر نوذری (دبیرِ) هیات‌رییسه‌ را برگزیدند:

افشین نميرانيان، بابک شهرياری، خدامراد مزداپور، فرشاد فرهی‌فر، فرامرز پوررستمی، فرشيد نيكفام، ساسان نيكنام، شا‌ه‌بهرام سيروسی، شاهرخ پورمستدام، كوروش آذرگشاسبی، شاهرخ سلامتی شريف‌آباد، نوذر نوذری، جمشيد دارابيان، پروانه خرم‌شاهی، كامبيز رستمی عصرآبادی، مهردخت شهرياری، اردشير خسرويانی، آذرمين‌دخت بليوان، رستم تيراندازيان، فرشاد سلامتی و ماندانا آذركيوان، 21 هموند هیات‌مدیره گردش 45 هستند. شاهرخ سلامتی و فرشاد سلامتی در نخستین نشست حضور نداشتند.

 

8 10

0 2

1 9

2 9

3 9

4 10

5 10

9 9 7 8 6 8

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01