لوگو امرداد

ثبت‌نام هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی آغاز شد

کنگره لندن 2نام‌نویسی در هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی (8WZYC) انگلستان تابستان 2023 به میزبانی Zoroastrian Trust Funds of Europe (ZTFE) آغاز شد.

هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی در لندن از سی‌اُم تیرماه تا پنجم امردادماه تابستان 1402 به مدت 6 روز و 5 شب برای جوانان زرتشتی 18 تا 37 سال برگزار می‌شود. هزینه‌ی ثبت‌نام زودهنگام 555 پوند برای افراد خارج از لندن است. این هزینه پذیرایی و هتل را شامل می‌شود. مکان اقامت آن هتل رادیسون ادواردیان در هیترو لندن است. این دومین بار است که کنگره جوانان زرتشتی در لندن برگزار می‌شود برنامه‌های این کنگره در موضوعات مورد بحث شامل محیط زیست، هنر و خلاقیت، زندگی و شهروندی است. ظرفیت کنگره 500 نفر است که تا اجرای مراسم ثبت‌نام به صورت زمان‌بندی بخشی از بلیط‌ها واگذار می‌شود. برای آگاهی بیشتر از برنامه‌های هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی می‌توانید به نشانی www.8wzc.com مراجعه نمایید. هدف از کنگره آشنایی با ایده‌ها و موضوعات مورد بحث در جامعه جهانی به منظور نقش‌آفرینی جامعه زرتشتی بر مبنای راستی و درستی در خدمت به جهان، مردم و محیط زیست است.

کنگره جوانان هر چهار سال یک بار برگزار می شود که اولین آن بیش از 25 سال پیش برگزار می شود. هر چهار سال یک بار یک کشور میزبان انتخاب می شود و جوانان زرتشتی آن کشور گرد هم می آیند تا این رویداد را برگزار کنند. در طول سال‌ها، این کنگره‌ها صدها جوان زرتشتی را گرد هم آورده است و آنها را قادر می‌سازد تا با دیگرانی ملاقات کنند، که ممکن است قبلاً فرصت برقراری ارتباط با آنها را نداشته‌اند، و همچنین برای چالش‌هایی که ما به‌عنوان یک جامعه با آن روبرو هستیم، همکاری و کار کنند. سن مورد نظر این جوانان در هشتمین کنگره برای ثبت‌نام بین 18 تا 37 سال است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09