لوگو امرداد

دومین تک‌برگ همایش علمی 19 کانون دانشجویان زرتشتی منتشر شد

photo 2023 01 04 12 16 24دومین شماره‌ی «تک‌برگ»، نشریه‌ی داخلی نوزدهمین همایش علمی زرتشتیان سراسر کشور در نسخه‌ی مجازی منتشر شد.

بخش تازه‌‌های مرتبط با علوم میان رشته‌ای، دربرگیرنده مطالعاتی است که میان دو رشته انجام می‌شود و حل مسایل پیچیده را سبب می‌شود. در این بخش اشاره شده به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران از پذیرش اولین دوره دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دو رشته جدید بین‌رشته‌ای «مدیریت مناطق ساحلی» و «فناوری و کارآفرینی پایدار در منابع طبیعی» از مهرماه ۱۴۰۲ خبر داد.

بخش دیگر تک‌برگ از مسابقات دانش‌آموزی زیر مجموعه بخش جنبی همایش علمی خبر می‌دهد. این مسابقات برای چندمین سال پیاپی در پاییز برگزار شد. امسال 24 آذرماه 1401 از ساعت 8 بامداد تا 14 دانش‌آموزان پایه هفتم تا دوازدهم در این مسابقه با موضوع طراحی شماتیک، مونتاژ و ارتقای ماشین‌های جنگجو در حل معما‌ها، چالش‌ها و مینی‌گیم‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند. هدف از این مسابقات ایجاد فضای رقابتی دوستانه توام با یادگیری است.

در بخش ارایه‌های جنبی نوشتار‌های همایش نخستین روز با حضور پنج گروه انفرادی و یک گروه گروه دونفره در روز یکم دی ماه 1401 که در سالن لعل نوذرجمشیدیان از ساعت 18 با آوای خوش گات‌ها آغاز شد. شرکت‌کنندگان به ارایه نوشتار‌های خود پرداختند.

ارایه‌ها با موضوع  به چی می‌گن سینما! با سخنرانی نیما خادمی آغاز شد و به ترتیب سپهر میزانیان با موضوع نخستین رصد خانه ملی، ویستا رایومند و پریا منوچهرپور با موضوع عکاسی، علمی در جستجوی هنر، پگاه بزرگ چمی با موضوع نقاط کوانتومی، آویسا دانش با موضوع گوش و در آخر پیوند غیبی با موضوع برخورد دو قطار در محور سمنان دامغان بود.

در این تک‌برگ یک بخشی با نام معما و سرگرمی وجود دارد که شما را با جنبه‌های متفاوتی از سرگرمی‌ها آشنا می‌کند که می‌توانید هر یک از معما‌ها و سرگرمی‌های که خواستید را حل کنید و پاسخ آن را به شناسه کانون دانشجویان زرتشتی@kdz_id بفرستید.

این تک‌برگ نشریه داخلی همایش علمی کانون است که در آن به معرفی برنامه‌های برگزار شده در این همایش پرداخته می‌شود.

برای خواندن کامل دومین تک برگ همایش علمی 19 کانون دانشجویان زرتشتی به نسخه‌ی مجازی آن مراجعه کنید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04