لوگو امرداد

تیم شادروان روح‌انگیز امیرانی قهرمان پانزدهمین جام رستم

تیم شادروان روح‌انگیز امیرانی با دریافت تک امتیاز بازی پایانی خود توانست به مقام قهرمانی پانزدهمین دوره جام رستم دست یابد.

در دیدار نخست این بازی‌ها تیم اهنود قاسم آباد توانست با نتیجه پر گل ۱۲ -۱ تیم سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی را شکست دهد و به لطف تفاضل گل بهتر با ۱۱ امتیاز به عنوان سومی دست پیدا کند.

کیارش شهریاری در این دیدار ۹، مهران منوچهری ۲ و گشتاسب کیانی‌پور ۱ بار توانستند دروازه‌ی تیم سازمان را باز کنند. تک گل تیم سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی را نیز مهربان سهرابی به ثمر رساند.

بازی دوم این هفته نیز بین دو تیم مارکار و جوانان قدیم یزد برگزار شد که تیم مارکار توانست با نتیجه ۴-۱ تیم جوانان قدیم یزد را شکست دهد. فرزین بلیوان و سامان نمیرانیان هر کدام ۲ بار برای تیم مارکار گلزنی کردند. تنها گل تیم جوانان قدیم یزد را بهروز جمشیدیان وارد دروازه‌ی مارکار کرد.

در بازی پایانی این دوره از رقابت‌ها، تیم شادروان روح انگیز امیرانی و اندیشه رحمت‌آباد روبه‌روی هم قرار گرفتند. این بازی نزدیک و پر برخورد سرانجام با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و با این نتیجه تیم شادروان توانست با تک امتیاز کسب شده با ۱۴ امتیاز به مقام قهرمانی برسد. همچنین تیم اندیشه رحمت آباد نیز با ۱۳ امتیاز جایگاه دوم را کسب کرد. بازیکنان تیم شادروان روح انگیز امیرانی نوه‌های روانشاد روح انگیز امیرانی هستند.

تک گل تیم اندیشه رحمت‌آباد توسط بهرام فولادی و تک گل تیم روح‌انگیز امیرانی توسط بهروز پای‌سروی به ثمر رسید.

این پیکارها امسال برای سومین سال پیاپی در زمین چمن طبیعی پردیس دانش مارکار برگزار شد و پیش از این نیز باشگاه مزدیسنا خرمشاه میزبان جام رستم بوده است. پانزدهمین دوره جام رستم با شرکت ۷ تیم و در هفت هفته به صورت دوره‌ای برگزار شد.  تیم‌های پیشکسوتان قدیم یزد، جوانان قدیم یزد، شادروان روح انگیز امیرانی، اندیشه رحمت‌آباد، اهنود قاسم‌آباد، مارکار و سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد در این دوره از پیکارها شرکت کرده بودند. بهرام بهمردی، از هموندان هیات برگزاری جام مجری آیین پایانی جام رستم بود. آیین پایانی با نیایش و گات‌هاخوانی آویسا خدادادی آغاز شد.

واپسین هفته از پانزدهمین دوره‌ی پیکارهای جام رستم، آدینه 29 دی‌ماه 1398 خورشیدی در زمین چمن پردیس دانش ماکار یزد برگزار شد. نخستین هفته جام پانزدهم آدینه ۱۰ آبان‌ماه آغاز شد و تا ۳۰ آذر ماه به درازا انجامید. بارندگی هفته‌ی چهارم بازی‌ها را به به هفته‌ی ششم انداخت. در این دوره ۲۱ دیدار برگزار شد و تیم شادروان روح انگیز امیرانی با ۴ پیروزی و ۲ تساوی و ۱۴ امتیاز به قهرمانی دست یافت. تیم اندیشه رحمت آباد با ۴ پیروزی ۱ تساوی و یک شکست و ۱۳ امتیاز جایگاه دوم را از آنِ خود کرد. تیم اهنود قاسم آباد با سه پیروزی و دو تساوی و یک شکست و ۱۱ امتیاز و تفاضل گل ۱۲+ در جایگاه سوم ایستاد. همچنین تیم مارکار با سه پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست و کسب ۱۱ امتیاز و تفاضل گل ۸+ جایگاه چهارم را به خود ویژه کرد. کیارش شهریاری با ۱۲ گل زده به عنوان آقای گل پیکارها برگزیده شد. وی در هفته‌ی پایانی جام رستم ۹ گل را به ثمر رساند. کاپ یادبود و اخلاق پانزدهمین دوره جام رستم به تیم پیشکسوتان قدیم یزد رسید.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

فرتورها برگرفته از کانال جام رستم است.

4090

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09