لوگو امرداد

هفته ششم جام رستم با سه بازی به جا مانده گذشت

پانزدهمین دوره‌ی پیکارهای مینی فوتبال جام رستم (به یاد شادروان رستم اخوی‌جو) ششمین هفته‌ی خود را با انجام بازی‌های به جا مانده از هفته‌ی چهارم در زمین چمن پردیس ماکار یزد پشت سر گذاشت.

بازی‌های هفته‌ی چهارم جام رستم به شوند (:دلیل) برودت هوا و لغزندگی زمین چمن به هنگام انجام نشد. بازی‌های هفته‌ی ششم آدینه، 22 آذرماه 1398 خورشیدی به بازی‌های هفته‌ی چهارم اختصاص یافت. هفته‌ی ششم از ساعت 10 بامداد با دیدار دو تیم پیشکسوتان قدیم یزد و اهنود قاسم آباد سوت خورد. نیمه نخست بازی تیم اهنود به 3 گل دست یافت. شهاب ماندگاری از تیم اهنود زننده گل نخست بود.
بهنام قدیر گل دوم تیم اهنود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. گل به خودی نتیجه‌ی بازی را 3 بر صفر به سود تیم اهنود قاسم‌آباد کرد. نیمه‌ی دوم بازی کیارش شهریاری و مهران منوچهری دو گل دیگر را رقم زدند. با تک گل بهرام باستانی از تیم پیشکسوتان قدیم یزد،  بازی 5 بر 1 به سود تیم اهنود قاسم‌آباد به پایان رسید.

بازی اندیشه رحمت آباد و جوانان قدیم یزد بازی دوم از دیدار هفته چهارم بود. در این بازی هم گل به خودی نتیجه‌ی بازی را در نیمه‌ی نخست رقم زد. با گل به خودی جوانا قدیم یزد بازی با نتیجه 1 بر صفر به سود اندیشه رحمت‌آباد نیمه‌ی نخست را پشت سرگذاشت. نیمه‌ی دوم بازی، بهزاد برزیان 2 گل پیاپی برای تیم اندیشه رحمت‌آباد به ثمر رساند. دقیقه 16 نیمه دوم  مهرداد فرودی موفق به گلزنی شد و نتیجه 4 بر صفر به سود اندیشه رحمت‌آباد سرانجام بازی دوم از هفته چهارم بود. اندیشه رحمت‌آباد با کسب 12 امتیاز در یک قدمی صدرنشینی قرار گرفت. تیم شادروان روح‌انگیز امیرانی با 13 امتیاز در پله نخست جدول ایستاده است.

در بازی سوم و پایانی هفته چهارم تیم های مارکار و سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد به میدان رفتند. نیمه‌ی دوم این بازی گلی از دروازه‌ها نگذشت. برد تیم مارکار در نیمه‌ی نخست رقم خورد. گل اول مارکار را خسرو فلاح زاده زد. با مهار دروازه‌بان مارکار، سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد پنالتی را از دست داد. با گل شادمهر نوایزدان تیم مارکار به نتیجه 2 رسید. سامان نمیرانیان زننده‌ی دو گل برای مارکار یزد بود. فریبرز خانبدر تک گل سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد را زد. سرانجام تیم مارکار با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز میدان شد.

*بازی‌های هفته پایانی پانزدهمین دوره پیکارهای جام رستم از ساعت ۹ بامداد آدینه 29 آذرماه آغاز خواهد شد و ساعت ۱۳ جوایز این دوره پیش‌کش می‌شود.

جدول رده بندی پانزدهمین دوره جام رستم تا پایان هفته ششم پس از برگزاری بازی‌های عقب افتاده هفته چهارم

جدول گلزنان پانزدهمین دوره پیکارهای جام رستم تا پایان بازیهای هفته ششم

نتایج لحظه‌ای از بازی‌های هفته ششم پیکارهای جام رستم

26

27

28

29

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

23

24

25

30

31

فرتورها رسیده است.

1719

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09