لوگو امرداد

برگزاری نشست هم‌اندیشی انجمن موبدان و انجمن زرتشتیان تهران

20230126 185نخستین نشست هم‌اندیشی انجمن موبدان تهران و انجمن زرتشتیان تهران برگزار شد.
به گزارش انجمن زرتشتیان تهران، در این نشست به بررسی و یافتن روش‌هایی برای همکاری بیشتر این دو نهاد تاثیرگذار در راستای راه‌گشایی مواردی بود که با توجه به ویژگی‌های دوران پساکرونا نیاز به هم‌اندیشی و همکاری بیشتری دارد. یکی از این موارد، بررسی چگونگی هم‌افزایی اجتماعی همکیشان در دوران بازگشت فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی به حالت عادی بود.
بخش دیگری از نشست نیز به بررسی راهکارهایی برای مدیریت بهینه‌ی نیایشگاه آدریان تهران (آتشکده) پرداخته شد و باشندگان دیدگاه‌های خود را بیان کردند.
بخشی از گفت‌وگوهای نشست نیز به بایستگی به کارگیری روش‌های مناسب و روزآمد در راستای گسترش و تحکیم آیین‌های دینی و فرهنگی مانند زبان دری، اختصاص یافت.
همچنین باشندگان موافقت خود را با ادامه‌ی این نشست در دوره‌های مشخص زمانی، برای گفت‌وگوهای تخصصی با توجه به شرایط کنونی و یافتن روش‌ها و راهکاری متناسب و بهینه اعلام کردند.
این نشست دو ساعته، پسین پنجشنبه پنجم بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل انجمن زرتشتیان تهران برگزار شد و در آن افزون بر موبد دکتر مهربان پولادی، فرنشین انجمن موبدان تهران و دکتر افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران، تنی چند از هموندان هیات مدیره‌های دو نهاد نیز باشنده بودند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. هر دو انجمن نیاز به روشمند شدن و شفاف شدن عملکرد و دموکراتیزه شدن دارند. احتمال این که نتیجه قابل توجهی از این نوع نشستهای معمولا فرمالیته حاصل شود خیلی کم است، اما بهتر از هیچ است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-25